וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובילות את המלחמה בחזית ההסברה: נועה תשבי ואלה קינן נבחרו לנשות השיווק של נובמבר 2023

עודכן לאחרונה: 10.12.2023 / 11:59

איגוד השיווק הישראלי בחר בנועה תשבי ובאלה קינן לנשות השיווק של חודש נובמבר, בזכות השליטה על הנרטיב התקשורתי והעלאת סרטונים ותגובות שהגיעו למיליוני חשיפות בכל רחבי העולם

נועה תשבי ואלה קינן.. מאיר שביט,
נועה תשבי ואלה קינן./מאיר שביט

ב-7 באוקטובר הותקפה מדינת ישראל בידי החמאס. כבר משלב מוקדם היה ברור שאת המלחמה יש לנצח לא רק בזירות הצבאיות והמדיניות אלא גם בזירה ההסברתית. משפיענים, משרדי הפרסום ולמעשה כל מי שפעיל ברשתות החברתיות נרתמו והתנדבו על מנת לסייע למדינת ישראל לשלוט בנרטיב שיסופר לעולם ועשו את זה בכלים המקצועיים שעמדו לרשותן.

בתוך מאמצי ההסברה של רבים וטובים ממשפיעני ארצנו, המפיקה, הסופרת והשחקנית נועה תשבי, ויוצרת התוכן אלה קינן התבלטו במיוחד. הפעילות הסברתית של נועה תשבי היא רבת שנים, והיא נובעת מיוזמה אישית, מאהבת הארץ ורצון לסייע למדינה. נועה פעילה מאוד ברשתות החברתיות, בדגש על אינסטגרם אך גם ברשתות האחרות. נועה זיהתה כי זירת הרשתות החברתיות משמשת כר פורה להתבטאויות אנטי ישראליות מסוכנות והיא הקימה כבר ב-2011 את ארגון ההסברה הראשון באינטרנט Act for Israel.

נועה מקיימת מפגשי זום, מבקרת בקמפוסים ומעבירה הרצאות בכל רחבי ארצות הברית והעולם. היא פועלת בעזרת משפיענים וידוענים נוספים, שבעידודה מהווים "שגרירים" של ישראל, באמצעי המדיה השונים. לנועה יש קשרים ופעילות משמעותית מול חברי קונגרס, סנאט, וגורמי ממשל שונים בעלי השפעה בארה"ב. נועה יוצרת שיתופי פעולה עם גורמים רבים רבי השפעה, משתתפת בכנסים ויוזמת אותם ופעולותיה מגיעות לקהל רחב.

ספרה Israel: A Simple Guide to the Most Misunderstood Country on Earth שראה אור בהוצאת Simon & Schuster, מופיע כבר שבועות ברשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס והעיתון הנחשב אף הקדיש כתבת שער לנועה ולפועלה.

אלה קינן, בעלת חברה לשיווק דיגיטלי ויוצרת תוכן בתחום הטיולים, בעלת תואר ראשון במשפטים וממשל, וסרן במיל' בחיל מודיעין. מ-7 באוקטובר אלה מנהלת יוזמת הסברה אזרחית הכוללת עשרות אלפי מתנדבים שמגיבים ברשת לאירועים באופן מידי ומייצרים ויראליות באופן שמייצג את הנרטיב הישראלי.

היוזמה של קינן מעבירה את הקו הישראלי מהסברה להתקפה - ונציגיה דורשים ממי שמפרסמים תוכן אנטישמי או תעמולה אנטי ישראלית מוטה אחריות ותגובה. מצד שני הם מנהלים שיח שמבהיר את העמדה והנרטיב הישראלי לקולות מתנדנדים ומשתמשים ברשתות החברתיות באמצעות רכיבה על גלים ויראליים קיימים. ההתארגנות הזו הביאה ליותר מ-300 מיליון צפיות אורגניות מסביב לעולם, לתגובות ותיקונים מצד מובילי דעת קהל, גופי תקשורת ועוד.

אלה קינן פועלת בכלים שיווקיים ובידע שרכשה לשינוי תודעתי. אלה היא זו שהגתה וטבעה את הקמפיין שהגיע לכל מקום בעולם, כולל לנאומו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן: "חמאס הוא דאעש", "Hamas is ISIS". מסר נוסף שהיא מעבירה וגם תפס בכל הרשתות החברתיות הוא" "המערב הוא הבא בתור, The West is Next".

מנימוקי הועדה באיגוד השיווק

מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל, נעה תשבי ואלה קינן מבצעות פעולות הסברה חסרות תקדים שחוצות את גבולות הרשת. נעה ואלה שולטות ומקדמות את הנרטיב הישראלי, הסרטונים והתגובות שלהם ברשתות החברתיות הגיעו למיליוני חשיפות, עם נתוני reach גבוהים, כל זה בכלים המקצועיים העומדים לרשותן ובהתנדבות מלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully