וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף: D-ID משיקה את AGENTS - סוכני שירות מלאכותיים שמתנהגים כמו בני אדם

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 17:18

נציגי שירות ומכירות ב- AI, הדור הבא: חברת D-ID הישראלית משיקה פלטפורמה ראשונה מסוגה המאפשרת לשוחח בזמן אמת עם אווטארים המספקים מענה דמוי-אנושי, חכם ומהיר

נציגי שירות דמוי אנושיים בעסק.. D-ID,
נציגי שירות דמוי אנושיים בעסק./D-ID

לקראת כנס "הכל מבינה", חברת D-ID הישראלית, מובילה עולמית בתחום ה-Generative AI ויצירת תוכן וידאו, מודיעה על השקת D-ID Agents לשימוש הקהל הרחב. מדובר בפלטפורמה ראשונה מסוגה המאפשרת לשוחח בזמן אמת עם אוואטרים המספקים מענה דמוי אנושי, חכם ומהיר.

המוצר החדש, מהווה פריצת דרך עולמית באינטראקציה בין משתמשים לאפליקציות, תוכנות ומערכות טכנולוגיות באמצעות בינה מלאכותית והוא מדמה שיחה בין בני אדם, בזמן אמת. "הסוכנים האישיים" החדשים משמשים למגוון פונקציות, ביניהן: נציגי מכירות, תמיכת לקוחות, ממשק אינטראקטיבי באתרי אינטרנט, מצגות ואפליקציות, במטרה ליצור חוויית משתמש טבעית יותר ללקוחות ולמשתמשים. כך, בעלי עסקים וארגונים יוכלו לספק אינטראקציות מותאמות אישית ללקוחות ומבקרים באתר החברה על ידי סוכנים מגוונים מבחינת גיל, מגדר ומוצא אתני, עם התאמה למגוון שפות.

הפלטפורמה משתמשת בטכנולוגיית (RAG (Retrieval Augmented Generation, המאפשרת לדייק את מסד הנתונים של הסוכן כך שיגיב בצורה אופטימלית ומהירה. טכנולוגיה זו מתעלה על המגבלות של מודלים מסורתיים ומציגה התקדמות משמעותית בפיתוח שיחה באמצעות בינה מלאכותית.

את מי הייתם בוחרים לייצג את העסק שלכם? אינסוף אפשרויות ב-D-ID.. D-ID,
את מי הייתם בוחרים לייצג את העסק שלכם? אינסוף אפשרויות ב-D-ID./D-ID

כנס "הכל מבינה" כולל מאות אורחים, עשרות מרצים ושלושה סשנים, שנפרשים על יום שלם וכן תחרות יוקרתית המתקיימת בין עשרות ומאות המשתתפים. התחרות בוחנת, מזהה ומדרגת את התוצרים היצירתיים והמקוריים שנעשו בסטודיו של חברת D-ID, שהפכה עם השנים למותג יוקרתי ולאות של הכרה והוקרה למהלכים אלו, בקרב כל העוסקים בעשייה השיווקית ובתעשיית השיווק והפרסום בישראל. זו השנה ה-4 בה מתקיים הכנס בישראל.

התוצרים ידורגו על ידי צוות שופטים, בהם מנהלי שיווק, והליך השיפוט בתחרות כולל קריאת חומר כתוב המציג את הרעיון והתוצרים שנעשו במסגרת הפעילות, לצד צפייה באלמנטים הקריאטיביים שליוו את המהלכים. לאחריו השופטים התבקשו להעריך את העבודות שקראו. מטרת התחרות היא להכיר את המוצר החדש של החברה - D-ID Agents שהושק לאחרונה לשימוש הקהל הרחב. מדובר בפלטפורמה ראשונה מסוגה המאפשרת לשוחח בזמן אמת עם אוואטרים המספקים מענה דמוי אנושי, חכם ומהיר.

שלושת המקומות הראשונים יזכו באריזה ממותגת עם מגוון גאדג'טים כיפיים ליוצרים (אוזניות מבטלות קול, עדשת טלסקופ לטלפון, קלאפר). בנוסף, הזוכה במקום הראשון יקבל גם מנוי שנתי לסטודיו שלנו, בשווי $1,300.

רון פרידמן, of Content and Creative Marketing בחברת D-ID: "הכנס הוא חגיגה אמיתית של תחום ה-AI לתעשיית השיווק. ובאופן טבעי, ידבר על בינה מלאכותית וההשפעה העצומה שהולכת להיו לה על יוצרים ואנשי תוכן. בתחום שטס כל כך מהר ואפשר בקלות ללכת בו לאיבוד, ייתכן שעדיף בכל פעם לבחור להתמחות בכלי מסוים כדי להגיע לתוצרים ואיכויות ברמה גבוהה - וזוהי גם מטרת הכנס והתחרות שבו. להכיר את המוצר שלנו לעומק והיכולות המופלאות שלו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

גיל פרי, מייסד-שותף ומנכ"ל D-ID: "ככל שמודלי שפה גדולים (large language models) הופכים רלוונטים ונגישים יותר עבור השוק הארגוני, הבנו שההתפתחות הטבעית היא מעבר מאינטראקציות מבוססות טקסט לאינטראקציות מבוססות וידאו וקול. הפלטפורמה שלנו מסייעת לא רק בשיפור איכות האינטראקציות הדיגיטליות ורמת המעורבות של המשתמשים, אלא גם ביצירת הזדמנויות חדשות להגדלת ההכנסות ולצמצום הוצאות תפעוליות. כבר בשלב הבטא של D-ID Agents זיהינו את המוכנות והבשלות של עסקים וארגונים לשלב אווטארים מבוססי AI במערכי שירות הלקוחות והשיווק שלהם, כתחליף לצ'טבוט הסטנדרטי. האינטראקציות הדיגיטליות של ימינו חייבות להיות אינטואיטיביות, פרסונליות ומיידיות, והסוכנים החדשים של D-ID מאפשרים לעסקים וארגונים להשיג את המטרות הללו."

אודות D-ID

טכנולוגיית ה-Generative AI של D-ID מאפשרת יצירת סוכנים אישיים מבוססי בינה מלאכותית לעולמות חוויית לקוח (CX), שיווק ומכירות. הפלטפורמה של D-ID מאפשרת יצירה של "אנשים דיגיטליים" על בסיס תמונה וטקסט בלבד, דבר המפחית משמעותית את הזמן והעלויות הכרוכים בהפקת תוכן וידאו, ומאפשר יצירת תוכן מותאם-אישית בהיקפים גדולים במיוחד. היכולת של D-ID ליצור סרטונים במהירות של 100 FPS ולהתממשק עם מודלי שפה (LLMs) מאפשרת למשתמשים ליצור חוויה אינטראקטיבית של שיחה פנים-אל-פנים עם דמות מבוססת AI. מעל 150 מיליון סרטונים יוצרו עד כה בפלטפורמת של D-ID ולמעלה מ-250 אלף מפתחים השתמשו ב-API של החברה ליצירת פרויקטים בשילוב אנשים דיגיטליים. בין לקוחות החברה נמנות חברות פורצ'ן 500, חברות שיווק ופרסום, חברות מדיה והפקה, רשתות חברתיות ויוצרי תוכן, חברות קמעונאיות, חברות בתחום השירותים הפיננסים ועוד. החברה נוסדה בשנת 2017 על ידי גיל פרי (CEO), סלע בלונדהיים (COO) ואלירן קוטה (CTO). החברה גייסה הון מקרנות ישראליות ובינלאומיות מובילות ואת שירותי החברה ניתן לרכוש דרך הפלטפורמה או כ-API.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully