וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין AIG ליום האישה: "תגידי, מי נתן לך רישיון?"

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 10:25

לכבוד יום האישה הבינלאומי, AIG יוצאת בקמפיין בועט שממחיש איך זה להיות אישה על הכביש, ומזמינה את כולנו לנהוג כמו נשים: טוב יותר

קמפיין AIG ליום האישה./AIG

יום האישה 2024 ועדיין נשים נוהגות נתקלות מדי יום בביטויים מזלזלים: "מי נתן לך רישיון?", "רוצה שאחנה בשבילך?"

אך האמת היא שנשים נוהגות טוב יותר מגברים. זו לא השערה, זו עובדה. מחקר שערכה AIG על 140,000 נהגות ונהגים המבוטחים אצלה לאורך השנים, עולה עובדה ברורה: נשים נוהגות טוב יותר. הן מעורבות פחות בתאונות, וגם כאשר הן מעורבות בתאונות, הנזק שהן גורמות בגוף וברכוש הוא נמוך יותר מנהגים גברים. והתוצאה: פוליסות ביטוח רכב בתעריפים טובים יותר.

יום האישה הבינלאומי הוא הזדמנות להצדיע לנשים נהגות, בדיוק באמצעות אותם משפטים מופרכים שהן שומעות על הכביש מדי יום. בני הזוג אסי עזר ואלברט אסקולה מככבים בקמפיין חדש של חברת הביטוח AIG באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, תחת הסיסמא: AIG. עושות את זה טוב יותר. הקמפיין מצדיע לנהיגת נשים, מזמין גברים לנהוג כמותן באחריות, ולקבל כמובן גם תעריפים מוזלים יותר.

הקמפיין קורא לכל הנהגים והנהגות לאמץ סגנון נהיגה אחראי וזהיר יותר, בלי קשר למגדר. זוהי קריאה חשובה לשינוי תרבותי ביחס לבטיחות בדרכים בכללותה.

יפעת רייטר, מנכ"לית AIG ישראל: "בחודשים האחרונים נחשפנו לכל כך הרבה גיבורות בכל זירות החיים שלנו. הגבורה שלהן התבלטה ביכולות האישיותיות שלהן, יכולות כגון קור רוח, ראיית האחר, קבלת החלטות ואנושיות. אלה יכולות שאנחנו יכולים וצריכים לאמץ, גם בכביש. יותר מאשר הקמפיין מדבר על נהיגה הוא מדבר על נשים, על מה שהן מייצגות, ועל מה שראוי שכולנו נלמד מהן".

מיכל לוצקי, סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה ב-AIG ישראל: "אנחנו גאים ביכולת שלנו להציע למבוטחות ומבוטחים את המחיר הטוב לביטוח רכב, המותאם אישית להיסטוריית הנהיגה שלהם. נהגים זהירים ואחראים משלמים אצלנו פחות. ועל רקע מה שקורה בכבישים בשנים האחרונות, יש מקום להצדיע לנשים שבאופן מובהק מעורבות פחות בתאונות דרכים ונוהגות באופן זהיר יותר מגברים. יום אישה שמח לכולן ולכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully