וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להשיק מותג קוסמטיקה ברשתות החברתיות בעזרת משפיעניות

עודכן לאחרונה: 28.5.2024 / 13:05

משפיעניות הפכו את מותג הקוסמטיקה פרומיס להצלחה ברשתות. כעת, מייסדי המותג מסבירים כיצד עשו זאת וגם מחלקים המלצות למותגים מתחילים שרוצים להתבסס ברשת

מוצרי פרומיס.. יח"צ,
מוצרי פרומיס./יח"צ

מותגי קוסמטיקה נמצאים במרדף תמידי אחר הדרכים החדשניות ביותר להגיע לקהל הלקוחות שלהם ומשכך, תחומי הביוטי, הטיפוח והקוסמטיקה בולטים מאוד בנוכחותם במרחבי הסושיאל מדיה. בין אם זה סרטונים ויראליים של המסקרה החדשה שמפוצצת את הרשת או קודי קופון שווים במיוחד שנמצאים רק אצל קומץ משפיעניות, מותגים אלה מצליחים לסחוף אחריהם קהל גדול של לקוחות שלא רק קונות מהם אלא גם מדברות עליהם בלי הפסקה.

אז איך זה נראה מאחורי הקלעים? אסף דקל ובנו אופק, מייסדי מותג הקוסמטיקה פרומיס שעובד עם משפיעניות כבר מ-2016, מספרים על המהלכים שיכולים להפוך מותג למוכר, על עבודה מול משפיענים, יצירת קהילה דיגיטלית ופרסום ברשתות החברתיות.

אז מה חשוב לדעת לפני שמתחילים קמפיין ברשתות החברתיות?

קודם כל, התמקדו בקהל היעד.
לפני תחילת מהלך שיווקי, בטח לפני עליית קמפיין ברשת, יש ללמוד ולהבין את הרגלי הצריכה של הקהל. האם הוא קהל צעיר ודינמי? האם הוא נמצא יותר בטיקטוק או בפייסבוק? מי המשפיענים שלו? ואיך הוא אוהב שמגישים לו את התוכן?

מצאו נישה.
התמקדות בקהל ספציפי יכולה להביא יתרונות תחרותיים משמעותיים ולהגדיל את הערך עבור הלקוחות. לדוגמא, אם קהל היעד שלנו הוא אנשים שסובלים מאקנה, נרצה לפנות לדור הצעיר. אנחנו יודעים שזה דור שנמצא הרבה ברשתות, שאוהב את התוכן שלו קצר ותמציתי, ומוכן להשקיע יותר במוצרים שהותאמו אישית עבורו, או שהומלצו על ידי מישהו שהוא מעריך. ואם נעשה את זה נכון, יתכן שגם נצליח ליצור קהילה סביבנו, כי אין דבר יותר מאחד מצרה משותפת.

"בתחילת הדרך היה לנו חשוב לפרוץ לקהלים מגוונים", מספר אופק. "רצינו לעבוד עם יוצרות בעלות פוטנציאל גבוה, שאנחנו יכולים ללכת איתן לאורך שנים. בעזרת יוצרות כמו חני וינברג ופופו, שאנחנו עובדים איתן כבר מעל חמש שנים, הצלחנו להנגיש את המוצרים שלנו גם לחברה החרדית והערבית, ולמקסם את המכירות בעשרות אחוזים כל שנה מאז."

שתפו פעולה עם משפיעניות ויוצרות תוכן.
בשוק האונליין התחרותי, חשיבות השותפויות עם משפיעניות ויוצרות תוכן ברשתות החברתיות היא משמעותית. שותפויות מוצלחות ומדוייקות יכולות להביא להגדלה במכירות ולבניית מודעות למותג חזק. "בעזרת Humanz, פלטפורמה ישראלית שמחברת בין מותגים ליוצרי תוכן, עיצבנו נבחרת משפיעניות רחבה שהתחברה למותג והנגישה את המוצרים לקהלים חדשים" מספר אופק.

השקיעו בשווקים חדשים.
כל מותג ישראלי שמייצר בישראל שואף להגיע לחו"ל. המטרה היא להמשיך לפתח את המותג, עם כל הידע שנצבר בשיווק בישראל, ולשכפל את זה במדינות מעבר לים, בין היתר ארה"ב. חדירת שוק נכונה יחד עם משפיענים מקומיים היא מתכון בטוח להצלחה בשוק חדש.

התמדה, אופטימיזציה וחדשנות

"אנחנו רואים שיפור מתמיד בתוצאות של יוצרות התוכן והמשפיעניות שעובדות עם פרומיס לאורך התקופה האחרונה", אומר ליאב רפאל חן, מנכ"ל Humanz. "מתוך עבודה משותפת אנחנו משפרים את הקריאייטיבים עם היוצרות על פי התוצאות שלהן, מוסיפים תמריצים וימי מכירה מיוחדים, ופועלים יחד עם פרומיס לשפר את ה-ROI באופן חודשי. אבל המקום שמוביל אותנו להצלחות הגדולות ביותר הוא חדשנות: אנחנו כל הזמן מאתגרים את עצמנו, ומנסים דרכים חדשות לקדם את המוצרים ואת יוצרות התוכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully