וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנבה תאפשר לשלב אווטארים מונפשים בטכנולוגיית AI

עודכן לאחרונה: 27.4.2023 / 17:06

יותר ויותר מעצבים מתעוררים להזדמנויות האינסופיות שמציעה הבינה המלאכותית. כעת, ענקית העיצוב קנבה מודיעה על שיתוף פעולה עם חברת D-ID הישראלית במטרה להפיח חיים בעיצובים שלכם

שיתוף הפעולה בין הפלטפורמות יאפשר ליותר מ-125 מיליון משתמשי Canva ברחבי העולם להשתמש בטכנולוגיה של חברת D-ID, כחלק מהיצע האפשרויות הרחב של בממשק של Canva. מדובר על מהלך חדשני בו האווטרים של D-ID יהיו זמינים למשתמשי Canva ובעזרתם יוכלו המשתמשים להחיות את העיצובים שלהם בקלות ובמהירות.

ציור שהונפש באמצעות התכונה החדשה של קנבה./D-ID

אוואטר בכרטיס הביקור

משתמשי הפלטפורמה יוכלו לבחור דמות (אווטאר), וכן את הקול, השפה וסגנון הדיבור שלה, ולהטמיע אותה בקלות בכל סוגי התבניות של Canva, מאינפוגרפיקה ופוסטים למדיה החברתית ועד ניוזלטרים, באנרים ומצגות. בסיום, ניתן יהיה להוריד את התוצרים כקבצי MP4. השירות יהיה זמין בשלב הראשון בכ-120 שפות, אבל עברית היא עדיין לא אחת מהן.

לדברי גיל פרי מנכ"ל ומייסד שותף של D-ID, "חברת קנבה האוסטרלית הפכה להיות שם נרדף ליצירת תוכן גרפי איכותי. אנחנו נרגשים לשלב את האווטארים הייחודים שלנו בפלטפורמה הזאת ובכך לשפר עוד יותר את היצירות של המשתמשים בקנבה. מאז השקת הסטודיו שלנו לפני מספר חודשים, אנחנו רואים התעניינות הולכת וגוברת, וכל 3 שניות נרשם משתמש חדש לפלטפורמה. כעת, בעקבות שיתוף הפעולה עם Canva, אנו מאמינים שנצליח להגיע לקהל רחב עוד יותר".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

עיצוב מהעתיד

התוספת של D-ID לפלטפורמת קנבה תאפשר ליוצרי תוכן, משווקים צוותי הדרכה ואנשי פיתוח ארגוני לפתח תוכן ייחודי על גבי קנבה, עם קריינות אודיו-וידאו של פרזנטורים דיגיטליים, אותה ניתן להתאים אישית לצרכי המותג שלכם.

שיתוף הפעולה הזה מגיע רק ימים אחדים לאחר השקת MAGIC, קו מוצרי ה-AI של קנבה, שנועד לשפר ולייעל תהליכי מיתוג ועיצוב של חומרים שיווקיים כמו לוגואים, מצגות, מסמכים ואינפוגרפיקה.

הבינה המלאכותית בשירות הגרפיקה, או להפך?

לבינה מלאכותית (AI) יש פוטנציאל לבצע פעולות אוטומטיות של משימות שעד היום נעשו על ידי מעצבים גרפיים, בכמה קליקים בודדים. עם זאת, חשוב לציין שנכון לכתיבת שורות אלו, בינה מלאכותית עדיין לא התפתחה מספיק כדי להחליף במלואה את היצירתיות, ויכולת פתרון הבעיות המוגבלת שלה עדיין מצריכה נוכחות של מעצב אנושי.

בעוד שמהפכת הבינה המלאכותית ממשיכה להשפיע על כל תחום בחיינו, גם המעצבים והגרפיקאים יצטרכו בקרוב להתחיל להבין כיצד הם יכולים לרתום אותה אליהם כדי להיות חלק מהמהפכה ולא להישאר מאחור.
אין ספק שהאחריות קיימת גם על חברות, בין אם בתחום העיצוב או ה-AI, לדאוג להתאים את הפיתוחים למקצועות הנוכחיים בענף, ולהציע הדרכה ואף שימוש חינמי ראשוני כדי שאף אחד לא יישאר מאחור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully