וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטו-גלידה שמוכר דירות? הכירו את חברת הנדל"ן שמחלקת גלידות לדיירים

עודכן לאחרונה: 15.8.2023 / 14:36

במהלך שיווקי יוצא דופן, האוטו-גלידה של פרשקובסקי יצא לדרך כדי לחלק גלידות לילדי ישראל. המטרה: שימור לקוחות ומשיכת מתעניינים חדשים

רמי דבש והאוטו גלידה של חברת פרשקובסקי.. באדיבות פרש,
רמי דבש והאוטו גלידה של חברת פרשקובסקי./באדיבות פרש

רכישת דירה היא ההחלטה החשובה והיקרה ביותר שעושה אדם בחייו. עבור חברות נדל"ן, רוכשי הדירות הם נכס בפני עצמו שדורש המון אכפתיות, תשומת לב לפרטים וקשר ארוך טווח שצריך לתחזק.

חברה יכולה לשפוך המון כסף על הבטחות פרסומיות אבל אם אין מאחורי ההבטחות האלו גורם אנושי שימליץ עליה, הכל הולך לפח. לכן, המשאב הכי חשוב ויקר לכל חברת נדל"ן הוא המשאב האנושי - הלקוחות. משלב ההתעניינות דרך החתימה וההמתנה לקבלת הדירה ולבטח גם לאחר המסירה, ההשקעה בלקוח מוכיחה את עצמה בכל תהליך מכירה, קטן כגדול.

במותג הנדל"ן פרשקובסקי מצאו דרך מקורית ויצירתית לומר תודה לקהל הלקוחות הקיימים ושהשיקו אוטו-גלידה שמסתובב בשכונות ומחלק גלידות לכולם. שוחחתי עם רמי דבש, מנהל המכירות הארצי בחברה, כדי לשמוע מה עומד מאחורי המהלך.

למה דווקא אוטו-גלידה?

"הרעיון לקמפיין נולד מהמחשבה על איך ומה מפרסמים בחודשי הקיץ של יולי-אוגוסט, תקופת החופש הגדול. לתחושתנו, חלק ניכר מציבור רוכשי הדירות בתקופה זו עסוק מאוד ברמה הרגשית ואינו פנוי לבצע החלטות משמעותיות כמו רכישת דירה, בעיקר בגלל הצורך לספק תעסוקה לילדים", מספר דבש.

"בנוסף, אנחנו רואים שחלק ניכר מרוכשי הדירות מגיעים אלינו בעקבות המלצה של חבר או קרוב משפחה. ברוב המקרים, רוכשי הדירות הופכים להיות חלק תומך בתהליך המכירה וזה מבורך מבחינתנו.
מהסיבות האלה, החלטנו השנה לייצר פעילות שונה שאינה מוכוונת מכירה, ומתאימה בדיוק לתקופה הנוכחית. חיפשנו משהו פשוט, נוסטלגי אפילו, שיחזק את הקשר עם ציבור הלקוחות שלנו, וכך הגינו את רעיון האוטו-גלידה, שרק המנגינה שהוא משמיע מציפה אותך בזכרונות טובים ומחזירה אותך לעבר, לשכונה שבה גדלת, לילדות.

במסגרת המהלך, שיימשך עד ה-30/8, האוטו גלידה של פרשקובסקי כבר ביקר ביותר מעשרה פרויקטים של החברה, ביניהם פרויקטים מאוכלסים, בשיווק ועתידיים במסגרת התחדשות עירונית. אלפי ילדים ומבוגרים פגשו את האוטו-גלידה שלנו ואת צוות הדיילים, וכמובן נהנו מהגלידות שחולקו להם."

אילו תגובות קיבלתם מהשטח?

"התגובות של דיירי הפרויקטים המאוכלסים היו מדהימות. פתאום, 5-7 שנים אחרי שקיבלו את הדירה, הם פוגשים שוב את החברה ואפילו את אותם אנשי מכירות שמכרו להם אותה. כל האסוציאציות האלו בסוף פוגשות את המותג "פרשקובסקי" וזה מייצר חיבור מדהים בין החברה לרוכשים הקיימים, העתידיים והפוטנציאליים", מספר דבש.

"קיבלנו מדיירים תגובות ושאלות מתי האוטו גלידה יגיע לפרויקטים שלהם והם ממש מתגאים בזה מול המשפחה והחברים בפלטפורמות החברתיות. אנחנו בטוחים שרוכשים פוטנציאליים של החברה רואים את הפעילות ויודעים להעריך אותה, ומצפים לפגוש אותם במשרדי המכירות שלנו."

מה אפשר ללמוד מזה על שיווק נדל"ן?

"אמון הוא הבסיס לכל מכירה, קל וחומר כשמדובר בעסקת נדל"ן", מסכם דבש. "כשהשוק במצב של אי-ודאות כמו היום, רוכשי דירות מחפשים סביבה תומכת ואמינה שתעזור להם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר. מהסיבה הזו אנחנו שמים דגש רב על חווית הקניה, החל מעיצוב המשרד שנותן תחושת חמימות וביתיות, דרך תהליך המכירה עם אנשי מכירות שנבחרו בקפידה ומשקפים את הערכים של המותג, ועד לחתימת החוזה ומסירת המפתח. כעת, בעזרת האוטו-גלידה, אנחנו שמחים להמשיך לטפח את יחסי האמון שבנינו עם קהל לקוחותינו ולפנק אותם במשהו קר ומתוק."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully