וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשביל להגדיל את העוקבים: יזם קריפטו ישראלי מגריל רבע מיליון ש"ח באינסטגרם

עודכן לאחרונה: 26.12.2023 / 11:17

איש העסקים שמלמד אחרים כיצד להתעשר פתח בקמפיין יוצא דופן במסגרתו הוא מגריל לא פחות מרבע מיליון ש"ח בין העוקבים שלו. צעד נואש או שיטת שיווק לגיטימית? תשפטו בעצמכם

כסף. Giphy
כסף/Giphy

איש העסקים והיזם אשר מוכר בעיקר כחלוץ בתחום המטבעות הקריפטוגרפים, פז פליישר, החליט לשים את הסיכונים בצד ולהגריל לעוקביו כ-250,000 ש"ח.

פליישר ידוע כאחד שעורך הגרלות ומחלק פרסים לקהל שלו. ההגרלה הראשונה שערך והייתה בעצם החשיפה הנרחבת הראשונה שלו, הייתה טיסה זוגית לתאילנד שהתקיימה לפני כמה שנים, ומאז הפרסים שהוא מגריל רק משתבחים וגדלים. רק לפני מספר חודשים הוא הגריל רכב טסלה בשווי 200 אלף שקלים וכעת, הוא מכריז על הגרלה חדשה לכל מי שיעקוב אחריו וישתף את הפוסטים שלו.

הזוכה בהגרלה במעמד החלפת הבעלות על הטסלה שהגריל פז./פז פליישר

למרות החששות ואי הוודאות השוררים מעל ראשם של אינספור יזמים ואנשי עסקים בצל המלחמה, פליישר לא מאמין בעשייה מתוך פחד אלא מתוך תשוקה, עבודה קשה ולקיחת סיכונים.

הערב בשעה 18:00, תיפתח ההרשמה להגרלה בעמוד האינסטגרם של פז, במסגרתה יוענקו כרבע מיליון שקלים חדשים לכל אדם אשר מעוניין לקחת חלק בהסתברות להתעשר. פליישר, רק בן 26 וכבר בנה לעצמו רקורד עסקי שלא מבייש יזם ותיק. כמעט עשור עוסק פליישר בזירת המסחר בתחום הקריפטו, והוא בעלים של מספר עסקים בתחומים שונים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

נשמע הזוי? מסתבר שכבר עשו את זה לפניו

שימוש בהגרלות כדי להגדיל את העוקבים אמנם עוד לא הפך למיינסטרים, אחרי הכל, מעטים האנשים שהכיסים שלהם עמוקים דיו כדי לסכן סכומים כאלה. עם זאת, משפיענים שעושים זאת זוכים לתהודה וחשיפה יוצאת דופן.

במאי האחרון, היוטיובר MrBeast החליט לתרום 50 אלף דולר לעוקבים שיצליחו לנצח אותו במיינקראפט. במקרה אחר, הוא תרם סכום דומה ל-5 אנשים שונים לכבוד יום הולדתו. לדבריו, הוא נהנה לעזור לאחרים וכיוון שהסכומים פטורים ממס, זה אפילו מקל עליו כלכלית.

סוחר מניות אמריקאי בשם Jdun Trades נתן לאנשים זרים ברחוב אופציה, לקחת 100 דולר במזומן או את מה שיש לו על גב כף היד - שובר השקעה שעשוי להרוויח עד 90 אלף דולר. אחד הבחורים בחר בפתק ובתגובה, היוטיובר הכניס את הכסף למסחר היומי שלו, כשהוא מבטיח להעביר לו את הסכום המלא שהוא יזכה בו כתוצאה מההשקעה. כך זכה אותו בחור רנדומלי ב-2000 דולר באפס מאמץ, והיוטיובר זכה למיליוני חשיפות ושיתופים.

היוטיובר Jesús Morales) Juixxe) לקח 100 דולר מחשבון הבנק שלו בפברואר האחרון, תרם אותם לרוכלים ברחוב, ושיתף את ההחלפה ב-TikTok. הקהל שלו התרגש והעוקבים גדלו לאט לאט. כיום הוא מגייס מימון המונים על מנת להמשיך לחלק כסף לרוכלי רחוב. עד כה הוא חילק יותר מ-130K$.

פז, כל זה רק בשביל כמה עוקבים?

פז פליישר: "יש שיחשבו שהמניע שלי הוא פילנתרופי, אבל זה מהלך עסקי. במקום להשקיע את מלוא הסכום אצל גורמים שיווקיים, בחרתי להשתמש בקהילתיות שצומחת בימים אלו וליצר אימפקט עבור העסקים שלי. המהלך מייצר אינטרס בקרב העוקבים וכל מי שמעוניין להתעשר ולבסוף גם יש תגמול כלכלי על כך".

פז ממשיך ואומר שהוא בחר לעשות את ההגרלה למען קידום העסקים שלו. לדבריו, "הרבה אנשים נמצאים עכשיו בחוסר וודאות כלכלית או בחל"ת ולכן ההזדמנות הזו מאוד רלוונטית עבורם. המהלך הזה יקדם את חברת הבנייה שלי, אקדמיית המסחר בקריפטו שהקמתי, ויביא עבורי קהל סוחרים רחב יותר לזירת המסחר "ונוס" שהקמתי השנה. אנשים כבר מכירים אותי, מבינים באילו תחומים אני עוסק והגרלת פרסים אחת לתקופה מאפשרת לי לקדם את כל התחומים בהם אני עוסק, דרך פעולת חשיפה אחת בלבד."

אז איך משתתפים?

ההגרלה מיועדת לציבור הרחב ומאוד פשוטה להרשמה, כאשר החלק המעניין בה הוא שאין צורך לעשות שום דבר מיוחד על מנת להשתתף בה והיא לא כרוכה בתשלום. כל אדם מעל גיל 18, יכול בקלות להיכנס לעמוד האינסטגרם, לעקוב אחר פז פליישר - Paz Flaysher, לשתף את פוסט ההגרלה שיעלה לאוויר היום בשעה 18:00 בערב, לשלוח הודעה בפרטי "ביצעתי את השלבים" והמערכת מזהה ישירות את ההרשמה ומכניסה את השם לקובץ בחירה אקראית באקסל.

הזוכה המאושר יבחר באקראיות ויועברו לחשבונו הפרטי בהעברה בנקאית רבע מיליון שקלים חדשים.
ההגרלה תתבצע בשידור חי בעמוד האינסטגרם של פז ב-24.12.24, בהנחיית עו"ד רז עטיה, כך שיש שקיפות מלאה כלפי המשתתפים וכל אחד ואחת יכולים לזכות. ההגרלה באישור משרד האוצר באמצעות וועדת ההגרלות ובליווי משפטי צמוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully