וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופיל סוכנות, דירוג משופר ושירותי ייעוץ: החידושים המשמעותיים בפלטפורמת הפרילנסרים פייבר

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 17:00

פלטפורמת הפרילנסרים פייבר משנה את הדרך בה העולם עובד ומכריזה על ההשקה הגדולה הראשונה שלה לשנת 2024, הכוללת מגוון מוצרים ופיצ'רים חדשים ושינויים מהותיים בפלטפורמה

שירותי הייעוץ החדשים של פייבר.. יח"צ,
שירותי הייעוץ החדשים של פייבר./יח"צ

Fiverr Pro, הפלטפורמה שמחברת בין עסקים בינוניים-גדולים לפרילנסרים מומחים, משיקה היום כלים חדשים לשיפור תהליכי עבודה בארגונים. החברה הישראלית חושפת היום שורה של מוצרים ופיצ'רים חדשים בזירת המסחר שלה, ביניהם קטגוריה חדשה של שירותי ייעוץ ושורת מוצרים ייעודית לסוכנויות. שיטת הדירוג והביקורות של הפרילנסרים משתדרגת גם היא עם יכולות בינה מלאכותית, וזאת במטרה לעזור לקהילה לצמוח ולספק לעסקים בכל רחבי העולם פתרונות לכל צורך.

מיכה קאופמן, מייסד ומנכ"ל Fiverr: "השקת החורף הנוכחית מבוססת על תובנות שנאספו מהקהילה הגלובלית שלנו, שרואה ב-Fiverr שותפה אמינה לדרך. בין היתר, המוצרים החדשים יאפשרו לפרילנסרים בפלטפורמה גישה לדאטה ולכלים מתקדמים המשקפים בצורה מעמיקה את צרכי הלקוחות, החוויה ורמת שביעות הרצון שלהם. שקיפות זו תעצים את היכולות שלהם ותסייע להם להתפתח, להגיע לתובנות עסקיות ולשפר את ביצועיהם בפלטפורמה."

קאופמן מוסיף כי "אנחנו נרגשים לשחרר מוצר חדש שתומך בסוכנויות (Agencies) שמציעות שירותים בפייבר. השקה זו תאפשר לעסקים להיחשף ולעבוד עם מגוון סוכנויות בעלות צוותים רחבים ותחומי מומחיות שונים. בנוסף, אנחנו משיקים קטגוריה חדשה של שירותי ייעוץ שתספק ללקוחותינו גישה למומחים ויועצים בתחומים מגוונים כגון ייעוץ עסקי, משפטי ושיווקי. כפלטפורמה שרואה את עצמה כשותפה לדרך של עסקים ופרילנסרים בכל העולם, אנחנו נמשיך לייצר מוצרים וחוויות שיסייעו לקהילה שלנו לצד פתרונות חדשים שיעזרו להם להשיג את מטרותיהם".

כבר לא רק לפרילנסרים - Fiverr Agencies

סוכנויות מהוות גורם חשוב בכלכלת הפרילנסרים, לכן הן תמיד היו חלק מהאקוסיסטם של Fiverr, אולם עד היום, לא פרילנסר היה פרופיל משלו ולסוכנויות לא ממש היתה אפשרות להציג את יכולותיהם המלאות בפלטפורמה.

המוצר החדש, Fiverr Agencies, שיהיה זמין מהיום ב-Fiverr וב-Fiverr Pro יאפשר לצוותים וסוכנויות ליצור פרופילים חדשים ומורחבים כך שיוכלו להציג את מגוון השירותים שלהן, את הפורטפוליו ואת הצוותים, כך שלקוחות פוטנציאליים יבינו טוב יותר מי הן, וכיצד לשתף איתן פעולה כדי לקדם את העסק שלהם.

שיפור האיכות והשקיפות בזירת המסחר הגלובלית של Fiverr

המשימה של Fiverr היא לשנות את הדרך בה העולם עובד יחד על ידי הנגשת טאלנטים ביותר מ-700 קטגוריות לעסקים בהם הם נחוצים כך שכל אחד יוכל לטפח את העסק שלו, את החלומות ואת המותג שלו. מעל ל-4 מיליון לקוחות עבדו בשנה החולפת עם פרילנסרים של Fiverr, מחברות קטנות ועד לתאגידי ענק. פרילנסרים ועסקים יקבלו כעת כלים חדשים המותאמים לצרכיהם ויאפשרו להם גישה לתובנות עסקיות מועילות, בניהם:

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

קטגוריית שירותי ייעוץ חדשה - מומחים מתחום המשפט, הפיננסים, הבינה המלאכותית והעסקים מצטרפים לזירת המסחר של Fiverr כדי לספק ייעוץ, הדרכה ותמיכה בעסקים בנושאים שונים ביניהם: אי-קומרס, תוכנה, דאטה, שיווק דיגיטלי, פיתוח אתרים ועוד.

מערכת דירוג וביקורות משופרת - פיצ'ר שקהילת Fiverr ייחלה לו: מערכת חכמה לביקורות ולדירוג פרילנסרים, שתספק להם ולעסקים ששוכרים את שירותיהם שקיפות מלאה תוך הצגת נתונים שיסייעו להם להגיע לתובנות עסקיות, לנתח את פעילותם ולמקסם את הפוטנציאל שלהם.

עמוד הבית - הגרסה החדשה והחכמה של דף הבית של פייבר נותנת גישה מהירה להמלצות מותאמות אישית באמצעות Fiverr Neo, כלי שמבוסס על בינה מלאכותית והמלצות פרסונליות.

שיתופי פעולה משופרים

שורה של מוצרים חדשים יאפשרו לתמוך בשיתופי פעולה ובשיפור הפרודוקטיביות של לקוחות Fiverr Pro, זירת המסחר בה עסקים בינוניים עד גדולים מוצאים טאלנטים מובחרים:

  • Fiverr Pro Freelancer Briefing מוצר המאפשר לעסקים לנסח בריף לפרילנסרים בסיוע בינה מלאכותית ובכך לאפשר להם תהליכי עבודה מהירים ויעילים יותר.
  • Fiverr Pro Freelance Network ממשק חדש המרכז עבור עסקים את כל הפרילנסרים והסוכנויות עמם עובד העסק במקום אחד. מוצר זה מאפשר לאנשי הצוות גישה פשוטה ומהירה לפרילנסרים המועדפים עליהם בכל עת.
  • Fiverr Pro Rich Freelancer Profiles פרילנסרים ב-Fiverr Pro יכולים כעת להעלות המלצות מלקוחות שעבדו עמם גם מחוץ ל-Fiverr, ובכך להעשיר את הפרופיל שלהם ולהציג בפלטפורמה את מלוא הניסיון והיכולות שלהם.
  • Fiverr Pro Community קהילה חדשה לפרילנסרים ב-Fiverr Pro שמוקדשת לשיתוף הזדמנויות, ידע ולמידה שמטרתה לשדרג את היכולות העסקיות של חבריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully