וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמפיין החדש של תפוצ'יפס במחווה לחקלאי הדרום: "כשעמוס דיבר למצלמה, כולנו דמענו"

נועה אמנט

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 11:47

"הסיפור השיווקי של תפוצ'יפס היה מחובר לחקלאים עוד לפני המלחמה, שרק חידדה את הקשר הסימביוטי בין החטיף לחקלאים". מספרת נועה אמנט, מנהלת מותג 'תפוצ'יפס'. בשבוע האחרון, עלה לאויר קמפיין חדש ומרגש לחטיף האהוב, רק שהפעם, הוא מקבל משמעות אחרת לחלוטין

תפוצ'יפס וחקלאי העוטף בקמפיין מרגש./שטראוס

"מחבלי חמאס כבשו 10 ישובים בעוטף", זו ההודעה הראשונה שהגיעה אליי באותה השבת. כמו כולם, גם לי היה קשה לתפוס את זה ולחשוב שדבר כזה יכול להיות אמיתי.

ישר חשבתי והרצתי בראש את כל השמות של המכרים והחברים שלי מהדרום, ביניהם עובדי המפעל בשדרות, החברים שלי לצוות, החקלאים שלנו, מייסדי תפוצ'יפס, ועשרות הספקים שאנחנו עובדים איתם יום יום שעה שעה, שרק לפני רגע חגגנו איתם בנחל עוז 50 שנה להיווסדו של המותג, שנולד ממש שם, בישובי העוטף.

בבוקר שבת הגיעו אליי שמועות מאוד כלליות. רק כשהשבת יצאה התחלתי להיחשף לגודל הזוועות והאסון הגדול. מיד התחלתי בניסיונות ליצור קשר עם כל מי שאני מכירה ושאני יודעת שנמצא בשטח האש. אחת ההודעות הראשונות שכתבתי היו ליענק'לה כהן, איש חייכן ונעים בן 90, מייסד תפוצ'יפס הוותיק שגר בנחל עוז מראשית חייו. יענק'לה השיב וכתב לי שהוא ואשתו ספונים בממ"ד כבר 15 שעות וממתינים לחילוץ. באותה נשימה, גם דרשתי לשלומם של חברי הצוות שלנו מחטיבת המלוחים, המנהלים ועובדי המפעל בשדרות. אלו היו שעות מבעיתות. שעות שהפכו לימים של חוסר וודאות, עד שהצלחנו ליצור קשר עם כולם.

סיפור שמתחיל בשדה

בחודש האחרון, ממש בסמיכות לט"ו בשבט ולראשונה מאז החלה המלחמה, החקלאים שלנו חזרו לזרוע בשדות. מכאן נולד הקמפיין החדש שבימים אלה נמצא באוויר: עמוס, הפרזנטור של המותג שהוא גם חקלאי מקיבוץ נירים, מציג בצורה אותנטית ומרגשת כיצד השדות נראים לאחר ה-7.10 ומבטיח שאנחנו עושים הכל כדי להמשיך את החקלאות הישראלית באזור העוטף עם זריעה וגידול של תפוחי אדמה.

תפוצ'יפס תמיד היה חטיף שהתחיל בשדה. הסיפור השיווקי שלו היה מחובר לחקלאים עוד לפני המלחמה. המלחמה רק חידדה את הקשר הסימביוזי הזה, שבין החטיף לחקלאים.

כחטיף שמתחיל מתפוח אדמה בשדה, ישראלי תוצרת כחול לבן, יש לתפוצ'יפס אחריות לספר את סיפור החקלאות והתעשייה בדרום הארץ. אנחנו מספרים את הסיפור הזה בשלוש השנים האחרונות, כשהחקלאים שלנו בפרונט, ונמשיך כך גם בשנה הקרובה.

כחלק מהמהלך אנחנו צפויים לצאת בשיתוף פעולה מיוחד עם 'נוי השדה' - רשת שיווק ומכירה של פירות וירקות מתוצרת חקלאית ישראלית מובחרת - במסגרתו נחלק אדניות לגידול תפוחי אדמה בבית DIY, מתוך מטרה לחבר את הצרכנים שלנו, כך שהם יעברו ביחד איתנו את תהליך החזרה לשגרה, של הצמיחה והתקומה, במקביל לחקלאים בדרום.

כשהחקלאים הצטרפו לצוות הקריאייטיב

מהלך הקמפיין חייב אותנו להתנהל ברגישות רבה. החקלאים שלנו עברו זוועות וחלקם עדיין פגועים קשה. לפני שיצאנו לדרך בדקנו איתם האם המסר המרכזי בקמפיין מקובל עליהם. האם הם שלמים עם המהלך והאם הם חושבים שזה הזמן הנכון להתחיל לספר את סיפור התקומה.

חרף הרגישות הכרוכה בדבר, החקלאים נענו בחיוב, מתוך תחושת הכרת תודה לשטראוס. אחד מהחקלאים אף ציין: "בימים של מבחן אתה רואה מי איתך ומי לא, ואתם לגמרי איתנו."

החקלאים היו חלק בלתי נפרד מתהליך הקריאייטיב של הקמפיין. כחלק מהאסטרטגיה של המותג 'חטיף שמתחיל בשדה', הם תמיד נמצאים בפרונט של התקשורת השיווקית, עוד לפני המלחמה. עכשיו, החובה שלנו היא כפולה ומכופלת, אנחנו מרגישים שזו המחויבות שלנו לתת במה ומקום לסיפור שלהם, לכן עשינו הכל כדי להביא אותו בצורה הכי מדויקת וכנה, לשים אותם בפרונט ולתת להם לספר את הסיפור של עצמם, כי הם הפרזנטורים הכי מדויקים.

כאבנו לראות את השדה ההרוס, וכשעמוס דיבר למצלמה וסיפר על החברים שאיבד, כולנו דמענו. זה לא היה עוד יום צילום רגיל של תפוצ'יפס והלוקיישן קיבל משמעות אחרת לגמרי. עם זאת, התוצאה המרגשת מדברת בעד עצמה ואין לי ספק שהחיוך עוד יחזור לשדה.



נועה אמנט היא מנהלת מותג תפוצ'יפס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully