וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרימיום במטבח: האם הישראלים מוכנים לשלם יותר עבור איכות?

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 10:19

סקר חדש שנערך על ידי פירמת מחקרי השוק "רושינק" חושף: כשזה נוגע למותגי פרימיום במטבח, איכות, פמיליאריות ומוניטין אמין הם הפקטורים המשפיעים ביותר על הצרכן הישראלי. ועד כמה בכלל הישראלי הממוצע מודע למותגי הפרמיום?

תנור מתפיח של קופרבוש. יחצ,
תנור מתפיח של קופרבוש/יחצ

דוח מחקר כמותני חדש (200 משתתפים בגילאי 35-70), שנערך בחודש האחרון, מציג תובנות מעמיקות לגבי מעמדם של מותגי פרימיום בקטגוריית מכשירי חשמל בשוק הישראלי, עם דגש על ההזדמנויות והאתגרים העומדים בפני מותגים בקטגוריה זו. העדפות הצרכנים ותפיסתם בקשר למותגי היוקרה בתחום החשמל הפעילים בישראל: ASKO, WOLF, GAGGENAU, KUPPERSBUSCH, MIELE, ZUG.

עד כמה ישראלים בכלל מודעים למותגי פרימיום בתחום החשמל?

המחקר העלה כי רק מחצית מהנשאלים מודעים לקיומם של מותגים אלו, ורק חלק קטן מהם מעדיף או יכול לרכוש את מוצריהם. הממצאים לגבי רמת ההיכרות מראים על שוני מעולמות אחרים בהם יש מותגי יוקרה, כמו למשל רכבים. מרבית הישראלים מכירים את לקסוס ומרצדס. נקודת הדמיון בין ממצאי המחקר לבין הדוגמא מעולם הרכב, היא שכמו שהישראלים אינם רוכשים לקסוס או מרצדס, כך מרביתם לא רוכשים מותגי יוקרה למטבח, בין אם בשל חוסר מודעות לאפשרויות ופריסה מבוקרת של נקודות מכירה, ובין אם בשל סדר עדיפויות כלכלי.

בהתבסס על הממצאים, נראה כי האתגר המרכזי למותגים אלו הוא להעמיק את ההכרות של הצרכנים ולחזק את האמון במוצריהם. יחד עם זאת, מדובר בנתון הגיוני בהתחשב בעובדה שמדובר במוצרי פרימיום הפונים לנתח שוק מוגבל.

נקודות הערך העיקריות: חדשנות, אמינות, ועיצוב

Küppersbusch ו- Miele בלטו במיוחד כאשר הם נתפסים על ידי הצרכן הישראלי כמותגים המובילים בכל הנוגע לחדשנות, אמינות, שירות יוצא דופן ועיצוב. בנוסף, העידו הנשאלים, כי מדובר במותגים שמציבים לשאר מותגי הקטגוריה סטנדרטים גבוהים.

הדוח מדגיש את החשיבות של שקיפות מידע והדגשת יתרונות ייחודיים, כדי לשפר את תפיסת והעדפת המותגים בקרב קהל היעד. כמו כן, מן הדוח עולה שמומלץ להשקיע באסטרטגיות שיווק ממוקדות שמעודדות חוויית לקוח מעשירה ומקדמות נאמנות למותג.

"הצרכן הישראלי מחפש יותר מתמיד מוצרים שלא רק מציעים חידוש טכנולוגי, אלא גם מספקים שקט נפשי ואמינות. תוצאות המחקר מלמדות על הצורך להמשיך ולהתאים את ההצעות שלנו לצרכים המשתנים של הלקוחות, תוך שמירה על רמת שירות גבוהה ומיקוד באמינות ובעיצוב איכותי. מעבר לכך עולים מהמחקר נתונים מעניינים על הצורך בחדשנות טכנולוגית מה שמפעיל את מחלקות הפיתוח והמחקר, בהן מושקעת אנרגיה רבה". מסכמת חגית אשכנזי, מנהלת המותג Küppersbusch בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully