וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאון שניידרובסקי: כך תצליחו בעולם הסושיאל - גם בלי להיות כוכב ריאליטי

לאון שניידרובסקי

עודכן לאחרונה: 11.3.2024 / 9:55

יוצר התוכן לאון שניידרובסקי מוכר כבר 13 שנים כיוצא "האח הגדול" ותכניות ריאליטי אחרות. כעת הוא משיק ספר הדרכה לבניית נוכחות דיגיטלית ברשתות החברתיות, התמודדות עם חשיפה ויצירת תכנים בעלי ערך

כריכת הספר "סטורי טיים" של לאון שניידורובסקי.. מטאור הוצאה לאור,
כריכת הספר "סטורי טיים" של לאון שניידורובסקי./מטאור הוצאה לאור

נרצה או לא נרצה, בשנים האחרונות כולנו, גם אלה שלא נולדו עם הנייד ביד, הפכנו לאנשים דיגיטליים. גם אלה מבינינו שלא יוצרים תוכן לפלטפורמות החברתיות נמצאים שם, צורכים תוכן בצורה לא מבוקרת, מתחבאים מאחורי תמונת פרופיל פוטוגנית, גוללים עם האצבע עד שהיא כבר כואבת, ומשתפים עם החברים שלנו סרטונים מצחיקים. מאוד קשה לברוח מזה.

כמי שהגיע מעולמות הריאליטי, תמיד הייתי ועודני חשוף לביקורות של אחרים. עולמות הסושיאל נכנסו אל חיינו ממש בתקופה שיצאתי מ"האח הגדול" ועם הזמן, הנפח שהם תופסים בחיינו הלך וגדל. אם אתה לא שם - לא תהיה קיים בעולם השיווק ובכלל, הנוכחות והחשיפה שלך תהיה מוגבלת. יחד עם התגמול שהעשייה ברשת מביאה והסיוע לבעלי עסקים בחשיפה, ברמה האישית זה עולם קשוח, מלא ביקורות ושיפוטיות. אז איך שורדים את עולם הסושיאל, גם בלי להיות כוכב ריאליטי?

שבירת מחסום הבושה

המחסום הראשון בכל הקשור להצלחה בסושיאל עבור יוצרי תוכן הוא ויתור על האגו ומחסום הבושה. בתוך ים התוכן שמוצע ברשת, המטרה המרכזית היא לבלוט, ומאוד קשה לבלוט אם אתה לא שם את הלב שלך על השולחן. כדי להיחשף באמת, צריך להיפטר מהבושה לשתף. המטרה היא לחשוף כמה שיותר, ולגרום לקהל להתחבר אליכם בדיוק כמו שהם מתחברים לדמויות בתוכנית ריאליטי. חשוב מאוד להיות אותנטי.

תגובות הן משהו שתתמודדו איתו כל החיים, גם ברשתות החברתיות. תמיד יהיו אנשים שיכתבו דברים רעים וינסו להוריד ולפגוע. זה חלק מהמחיר של להיות חשופים. בגלל שהגעתי מעולמות הריאליטי, למדתי על בשרי להתמודד עם תגובות לא נעימות. זה תהליך לא פשוט, אבל לומדים לשים את התגובות הרעות בצד, לקחת את הטובות ולהתרכז בעשייה. מצד שני, זכרו שתגובות, לא משנה אם הן שליליות או חיוביות, הופכות את התוכן שלכם לויראלי הרבה יותר ומביאות איתן חשיפה. נסו להתרכז בטוב ותהנו מהמספרים שעולים.

התמדה כערך עליון

כולנו חווים קשיים בהתמדה ורוצים תמורה מהירה, אבל כדי לבנות קהילה אמיתית של עוקבים נאמנים ואנשים שנכנסים בכל בוקר ובוחרים לצפות דווקא בך, זה משהו שלוקח זמן, אני מסתכל על זה כמו גרף שתמיד נמצא בעלייה.

תתחילו פשוט. כדי ליצור תוכן אין צורך להתחיל מייד עם הציוד הכי מתקדם. תתחילו עם הטלפון שלכם גם אם הוא ישן ופשוט. עם מצלמה סבירה ותוכנת עריכה פשוטה שאפשר למצוא בכל חנות אפליקציות, אפשר להתחיל ליצור תוכן. המפתח הוא יצירתיות ואיתה אפשר לכוון רחוק.

זה יתחיל במעט לייקים, שיפעילו לכם את הקולות השליליים בראש - למה אני עושה את זה?? אני לא מעניין מספיק! הקושי הוא לקחת את הקולות הללו ולהפוך אותם למנוע של צמיחה והתמדה. צריך לקבוע לו"ז של תוכן וממש להפוך את זה למקצוע לכל דבר עם סדר יום מדויק, לפחות בהתחלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טובים השניים מן האחד

יש לכם רעיון ויש רצון, אבל אתם לא רוצים לבד. גייסו אומץ וצרו שיתופי פעולה. כשרציתי להתחיל ליצור תוכן פניתי בהודעה לאשלי וקסמן בקשי, שנענתה בחיוב לשיתוף פעולה. היא פתחה לי את הדלת לסרטון הראשון והעבודה איתה הובילה אותי ליצור תוכן ביוטיוב.

אז אולי אתם מתביישים ואולי אתם חושבים שאין לכם אומץ - בכל זאת, אזרו אומץ ושלחו הודעה. השתמשו באפשרות הזאת שיש היום לפנות אישית דרך הפלטפורמות השונות לאנשים שאתם רוצים להכיר או ליצור עימם שיתופי פעולה. אלה יכולים להיות גם חברים מהכיתה או מהשכונה. אולי יש חבר שיודע לצלם וחברה שיודעת לערוך ואתם יכולים יחד ליצור תוכן.

איתור הייחודיות שלכם

בסופו של יום אנשים מתחברים לאישיות, גיוון ושוני. מצאו גוון ייחודי שהוא רק שלכם. זו יכולה להיות זוויות הצילום, פינה שתמציאו, דמות קומית או כל מאפיין ייחודי לכם שאנשים יזהו אתכם לפיו. לפעמים צריך ליצור המון סרטונים שלא קולעים בול לטעם הקהל, כדי להגיע למיצוי שיהיה היהלום של התוכן שלכם. תנו לזה זמן, זה יגיע.

זכרו שבסוף, מדיה חברתית בנויה מאלגוריתמים. אם התוכן שלכם יהיה מעניין, האלגוריתם יקדם אותו וייתן לו חשיפה. ויש גם מקרים שלא. האלגוריתם לאט לאט לומד את התוכן שלכם ואת העדפות הקהל ואם תתמידו תגיעו לקהל המדויק שלכם.

לאון שניידרובסקי הוא יוצר רשת אשר השיק את ספר הביכורים שלו "סטורי טיים" הנמכר ברשת סטימצקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully