וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות "קמפיין הגיבורים": יפעת פסטרנק היא אשת השיווק של מאי 2024

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 10:26

פסטרנק נבחרה על ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאשת השיווק של חודש מאי 2024, זאת בזכות הובלת "קמפיין הגיבורים", מהלך שיווקי ייחודי בהשתתפות אלון קמינר ופרזנטורים נוספים שנפצעו קשה במלחמת חרבות ברזל

בחודשים האחרונים, חברת רנואר יחד עם אלון קמינר, שנפצע קשה במלחמת חרבות ברזל, יצרו את "קמפיין הגיבורים". מטרת הקמפיין הייתה לקדם את המודעות לישראלים וישראליות קטועי גפיים אשר נפצעו באירועי ה-7 באוקטובר ובזמן הלחימה בעזה ולנרמל את החזות השונה שלהם.

לאחר עבודה קשה ורגישה, הוצגו לצד הפרזנטורים הקבועים של הרשת גם לוחמים וניצולי מסיבת הנובה כאשר הם מעבירים את המסר שמטרתו לנרמל ולשים בפרונט את קטועי הגפיים ולקדם את האמירה כי גיבורי המלחמה שלמים עם ההקרבה שלהם למען המדינה ושלמים עם המראה הייחודי והיפה שלהם.

צפו בסרטון מתוך קמפיין הגיבורים

שוברים את אידאל היופי

בהקשר רחב יותר, תעשיית האופנה בעולם וגם בארץ חטפה לא פעם ביקורת על אידאל היופי ועל ניתוק מייצוגים שמשקפים את המציאות. עם זאת, לאורך השנים רנואר תמיד הייתה קשובה לרחשי הקהל ולעובדה שהיא חיה בתוך האקו-סיסטם הישראלי, לדוגמה, כאשר תקפו בבריונות את אביתר לרנר אשר מתמודד עם תסמונת טורט, רנואר צירפה אותו לנבחרת הפרזנטורים ויצרה קמפיין שקידם את המודעות לתסמונת טורט.

כעת, באחת התקופות הקשות ביותר שחוותה המדינה, בחרו ב"רנואר" לקדם נושא חשוב ורגיש זה, על אף המורכבות שבדבר. האתגר המרכזי בקמפיין היה הימנעות מקלישאות שעלולות להאפיל על המסר ושמירה על החיבור הטבעי לחברת האופנה.

תוצאות המהלך היו פנומנליות, הרבה מעבר לעלייה במכר או כניסה לחנויות - הקמפיין תרם להעלאת המודעות ולנרמול קטועי הגפיים בחברה הישראלית, זכה להערכה רבה בענף הפרסום והשיווק, הגביר את האהדה לרשת וזכה במקום הראשון בתחרות קקטוס הזהב.

מנימוקי ועדת השיווק

"יפעת פטסרנק הובילה ביחד עם הנהלת "רנואר" את אחד המהלכים החשובים והרגישים של התקופה האחרונה. מהלכים כאלו מבטאים לא רק חשיבה שיווקית מדויקת, אלא גם חיבור לחברה ומחויבות לערכים ישראליים, זאת מבלי לוותר על מקצועיות והישגים".

עוד בוואלה!

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה

ישבנו לשיחה עם הזוכה המאושרת כדי לשמוע על הרציונל מאחורי המהלך.

יפעת: "רעיון הקמפיין נולד מיוזמתו של אלון קמינר, קטוע גפיים שנפצע במלחמת חרבות ברזל. במהלך שיקומו בבית החולים, אלון הבין כי הנראות של קטועי גפיים היא חריגה בנוף הציבורי. הוא רצה ליצור מהלך שישים בפרונט את קטועי הגפיים, ינרמל את הנראות שלהם, ויקדם את המסר כי גיבורי המלחמה שלמים עם ההקרבה שלהם למען המדינה ועם המראה הייחודי שלהם.

כמו כן, הקמפיין זכה להד תקשורתי נרחב, כולל תגובות אוהדות, שיתופים אורגניים ברשתות החברתיות והערכה מצד הלקוחות בסניפי הרשת. לנוכח זאת, נראה כי המסר שרצינו להעביר נקלט בהצלחה ובחיוביות רבה אצל הקהל."

האם חששת מביקורות ציניות כלפי המהלך?

"ניגשנו לנושא ברגישות ועם חשיבה רבה, כאשר מה שעמד לנגד עניינו היה הנרמול. לכן בחרנו בקונספט של פרסומת אופנה עם הפרזנטורים הקבועים של המותג, כשהיה לנו ברור שהפרזנטורים החדשים, פצועי המלחמה, ימשיכו ללוות את המותג באתר ובקמפיינים נוספים כחלק מהרצון לנרמל ןלהנכיח את הנושא. אני גאה מאוד שהייתה לי הזכות לייצר מהלך שיווקי משמעותי, שהוא רק ההתחלה של שינוי שיצטרך לקרות בכל החברה שלנו גם בענפים נוספים."

כאשת השיווק של החודש, איזה טיפ או עצה מנצחת יש לך לאנשי שיווק שרוצים להצליח במקצוע?

"לחפש רעיונות חדשים בכל מקום! לא פעם הרעיונות הכי מוצלחים מגיעים מהשטח, מהלקוחות וממקומות בלתי צפויים. ברמה האישית לזכור שעבודת צוות וניהול אנשים וממשקים טובים, הם אחד ממפתחות ההצלחה החשובים ביותר ולכן, כמו בכל תחום, חשוב להשקיע בהון האנושי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully