וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי חשיפות ואפס לידים? זו הסיבה האמיתית שבגללה הקידום הממומן לא עובד לכם

הדר דנן

עודכן לאחרונה: 20.6.2024 / 10:22

קידום ממומן הוא כלי רב עוצמה שיכול להביא תוצאות נהדרות, אולם ללא תוכן איכותי, הוא עלול בקלות להפוך למשאבת כסף, זמן ואנרגיה. אז מה הסיבה שהקידום הממומן לא מביא תוצאות ומה ניתן לעשות אחרת?

הדר דנן מדברת על קידום ממומן/הדר דנן

בעידן של קידום ממומן ושיווק דיגיטלי, קל מאוד לחשוב שהכסף והטכנולוגיה הם שמובילים להצלחה. אחרי הכל, קמפיינים ממומנים יכולים להגיע לקהלים עצומים בקליק אחד, והכלים הדיגיטליים מציעים ניתוח נתונים ובקרה כמעט מושלמת.

אתם מחליפים קמפיינר ועוד קמפיינר אבל המכירות עדיין לא זזות? יש לכם אלפי חשיפות ואפס לידים? לא משנה כמה כסף תשימו על קידום ממומן, הדבר שבאמת קובע הוא איכות התוכן שאתם מציעים.

ניתן להשקיע אלפי ומאות אלפי שקלים בקמפיינים ממומנים חכמים ולהפעיל את הכלים הטכניים המתקדמים ביותר, אבל אם התוכן שלנו חלש, משעמם, לא רלוונטי או לא אמין - הוא פשוט לא ימכור. הצופים והלקוחות הפוטנציאליים יזהו את חוסר האותנטיות, ולמרות כל המאמצים הטכנולוגיים והשיווקיים, התוכן הדל ייכשל ולא יביא לידים אמיתיים.

לפני יציאה לקמפיינים ממומנים צריך לבנות את הבסיס לנוכחות הדיגיטלית שלכם ברשת. יצרתם תוכן איכותי שהביא תוצאות? זה התוכן שתרצו לקדם באופן ממומן. רק לאחר שהקהל יהיה מודע אליכם ותהייה לו היכרות ראשונית עם המותג, הקמפיינים הממומנים יהיו אפקטיביים.

אחרת אתם תהיו רק "עוד פרסומת". אנשים משתעממים מפרסומות, הם רוצים תוכן איכותי, כנה, מעניין ומרגש ימשוך צופים באופן טבעי, ללא תלות בתקציבי פרסום ושיווק גדולים. בסופו של יום, אנשים רוצים להתחבר לסיפורים אמיתיים, לדמויות אותנטיות שהם יכולים להזדהות איתן, ולמוצרים שבאמת עונים על צרכיהם. לכן, בשוק העמוס והצפוף של ימינו, התוכן הוא הכוכב האמיתי.

לבלוט בתוך אוקיינוס של מותגים

בואו ניקח לדוגמא לדוגמא: קונדיטורית שמכינה עוגות בבית. יש אלפי סרטונים של נשים שמכינות עוגות יפיפיות, ולכן לא משנה איזו עוגה תכיני, כולם כבר ראו את זה. גם אם תחליפי חמישה קמפיינרים, אף אחד לא יגרום לאנשים לצפות בתוכן שכמותו הם כבר ראו אלפי פעמים. כדי למשוך את תשומת לב הקהל, צריך לחפש את הסיפור המעניין מאחורי העוגה, את הטוויסט, את הדבר הזה שבו את משתפת מעצמך, כי את גם מוכרת אותך בסרטון ולא רק את העוגה. אנשים צריכים לרצות לשמוע אותך, להתאהב בך. זה מה שיגרום לאנשים להקליק על הסרטון שוב ושוב.

אמינות ואותנטיות כמפתח להצלחה

דבר נוסף שבעלי עסקים צריכים לעשות כדי לייצר אמינות זה לנקוט בעמדה. לא מספיק לומר: אני טובה, צריך להביע דעה, להציג ידע מקצועי ולתת לקהל סיבות אמיתיות לבחור בכם.
הביעו דעה מקצועית בתחום העיסוק שלכם: שתפו את הניסיון והידע שלכם, הציגו נקודות מבט ייחודיות ופתרו בעיות נפוצות שקהל היעד שלכם מתמודד איתן.

לדוגמה, אם אתם יועצי זוגיות, אל תסתפקו באמירה "עזרתי לאלפי זוגות". שתפו את דעתכם על מצב הזוגיות כיום, הציגו גישות טיפוליות חדשניות והסבירו כיצד אתם יכולים לעזור.

שתפו סיפורים אמיתיים של לקוחות מרוצים. זה יעזור לקהל להתחבר אליכם ולראות את התוצאות שאתם יכולים להשיג עבורם. הציגו נתונים סטטיסטיים ומחקרים ואל תנסו לחקות אחרים. היו עצמכם ותנו לקול הייחודי שלכם לבלוט. ככל שתביעו דעה בצורה מקצועית, אותנטית ומועילה יותר, כך תצליחו יותר למשוך לקוחות ולקדם את העסק שלכם.

עוד בוואלה!

עם Walla mobile מקבלים יותר! תוכניות סלולר במחיר משתלם

לכתבה המלאה

לסיכום, שישה טיפים ליצירת סרטון שיביא לידים חמים!

1. התוכן הוא המלך: אנשים לא יקליקו על מודעה או ירכשו מוצר אם התוכן שלכם לא מושך, משעמם או לא איכותי.
2. התמקדות בלקוח: ודאו שהתוכן שלכם מדבר לקהל היעד שלכם, נותן ערך ומוביל אותם לאורך משפך השיווק.
3. השוואה עצמית: צפו בסרטונים שלכם ובדקו האם הייתם קונים את המוצר שלכם בעצמכם.
4. תחרות: שימו לב מה המתחרים שלכם עושים וודאו שהתוכן שלכם אחר, ייחודי ומקצועי.
5. אותנטיות: אנשים מתחברים לאנשים אמיתיים, שתפו את האישיות שלכם בסרטונים ואל תנסו להיות משהו שאתם לא.
6. רגש: עוררו רגשות בצופים, כעס, שמחה, התלהבות, צחוק . אנשים רוצים להרגיש משהו דרך הסרטונים שלכם.

בעולם שבו המסכים מוצפים במיליוני פרסומות ואלפי חברות מנסות למשוך את תשומת הלב שלנו בכל רגע נתון, התוכן האמיתי והמשמעותי הוא המפתח להצלחה ארוכת טווח. רק מי שיצליח ליצור תוכן בעל ערך של ממש עבור הצופה, שיוצא מהלב ומדבר אל הלב, יזכה באמון ובאהדה של הלקוחות הפוטנציאליים, ובלידים חמים שיביאו לסגירת עסקאות.


הדר דנן היא מומחית לשיווק ברשתות החברתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully