וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה בלינקדאין: המגמות והחידושים שישנו את השיווק הדיגיטלי ב-2025

זיו שיינפלד וברק פינקלשטיין

עודכן לאחרונה: 22.10.2024 / 9:21

הפלטפורמה המקצועית המובילה בעולם מתאימה את עצמה לעידן החדש של תוכן, AI ופרסונליזציה. אז מה חדש בלינקדאין ואיך זה הולך להשפיע על מאמצי השיווק שלכם?

לינקדאין. ShutterStock
לינקדאין/ShutterStock

לינקדאין ממשיכה להוביל את הדרך בתחום הרשתות החברתיות המקצועיות. לקראת שנת 2025, הפלטפורמה מציגה שורה של חידושים ומגמות שצפויים לשנות את האופן בו עסקים ומקצוענים משתמשים בה. בפודקאסט מאסטרמיינד, זיו שיינפלד וברק פינקלשטיין, שני מומחי שיווק דיגיטלי מובילים, דנים בהתפתחויות אלה ומספקים תובנות מעמיקות על העתיד של לינקדאין. בפסקאות הבאות נביא לפניכם את עיקרי השיחה ונעמוד על המגמות, הכלים והחידושים העולים ממנה, שהופכים את לינקדאין לאפיק פרסום ייחודי ומשתלם.

הרחבת אפשרויות הפרסום ב-CTV

עם העלייה בצריכת תוכן דיגיטלי בטלוויזיות חכמות ומכשירי סטרימינג, הפרסום ב- CTV (טלוויזיות מחוברות) הפך לערוץ משמעותי עבור מפרסמים, שכן הוא מאפשר פרסום מדויק ומדיד הרבה יותר בהשוואה לטלוויזיה המסורתית.

בהתאמה, לינקדאין מרחיבה את אפשרויות הפרסום שלה מעבר לפלטפורמה המסורתית עם השקת לינקדאין Connected TV. זיו שיינפלד מסביר: "לינקדאין מאפשרת כעת פרסום באפליקציות סטרימינג ובטלוויזיות המחוברות לאינטרנט בצפון אמריקה ואירופה. זה פותח אפשרויות חדשות למפרסמים להגיע לקהלים שלהם בזמן שהם צופים בתוכן סטרימינג."

חידוש זה מרחיב משמעותית את טווח ההגעה של מפרסמים, מאפשר להם לחרוג מגבולות הפלטפורמה המסורתית של לינקדאין ולהגיע לקהלים במשקי בית דיגיטליים. התכונה זמינה תחת היעד "מודעות למותג" (brand awareness) ומציעה דרך חדשה להרחיב את נוכחות המותג.

שיפור המדידה

עם התגברות המודעות לפרטיות ושינויים בתקנות הגנת המידע, פלטפורמות פרסום נדרשות למצוא דרכים חדשות לעקוב אחר המרות ולספק מידע מדויק למפרסמים. כלי ה- Conversion API (או בקיצור CAPI) שמספקת לינקדאין מהווה פתרון לאתגרים אלה.

CAPI מאפשר חיבור פשוט ללא עלות בין מערכת הפרסום ל-CRM, ולמעשה מסייע למפרסמים להשתמש בנתונים ליצירת רשימות קהלים ופילוחים בזמן אמת. זה משפר משמעותית את דיוק הטירגוט ומאפשר מעקב אחר המרות אופליין.

"הם בעצם יצרו חיבור טכנולוגי שמחבר את הקמפיין מלינקדאין ישירות לשרת של הלקוח," מסביר שיינפלד. "זה עוזר להתמודד עם אתגרי פילוח קהל בגלל מגבלות iOS ורגולציות אירופאיות."

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אינטראקציה משופרת

תקשורת ישירה ואישית עם לקוחות פוטנציאליים הפכה לאסטרטגיה מרכזית בשיווק B2B. בהתאמה, לינקדאין משדרגת את יכולות הפרסום הישיר שלה עם אפשרות "מסירה מקסימלית" או "max delivery". ברק פינקלשטיין מציין: "זה בעצם מקסום הביד (מכרז) הפרסומי כדי שההודעה תישלח למקסימום אנשים בדיוור הפרסומי. הפיצ'רים האלה מאפשרים יצירת שיחות אינטראקטיביות עם לקוחות פוטנציאליים ומציעים אפשרויות תגובה מובנות לשיפור המעורבות, מה שמגדיל משמעותית את החשיפה של הקמפיין לקהלי היעד."

אנליטיקס למתקדמים

ניתוח נתונים מתקדם הפך לחיוני בעולם השיווק הדיגיטלי. פלטפורמות מובילות משקיעות בפיתוח כלים המספקים למפרסמים תובנות מעמיקות על קהלי היעד שלהם.

"Audience Insight, ממשק חדש לניתוח קהלים שמשיקה לינקדאין מאפשרת למפרסמים לקבל תובנות על קהלים שמורים, כולל מידע על חברות, דמוגרפיה ותחומי עניין," מסביר שיינפלד. "כלי זה מספק ניתוח מעמיק של קהלי יעד, מאפשר יצירת קמפיינים ממוקדים יותר ותומך בגישת Account-Based Marketing או בקיצור ABM, על ידי זיהוי חברות מובילות בקהל היעד.

הפיצ'ר נמצא בטאב בתוך חשבון הפרסום של הלקוח ומציג פילוח דמוגרפי מתוך הדאטה השמור בחשבון (קהלי חברות, קהל מה-CRM), קהל שמור מקמפיין ישן ועוד.

שדרוג ניהול הדפים העסקיים

הדשבורד החדש שמשיקה לינקדאין למנהלי דפים עסקיים מאפשר לקבל התראות ולראות בתוך הדף את כל הדברים החשובים: איזה אנשים מעורבים בדף, איזה עובדים מעורבים ועוד. הדשבורד החדש מספק סטטיסטיקה משופרת על ביצועי הדף העסקי ומציע אפשרות לקידום פוסטים מצליחים. בנוסף, לינקדאין מציגה גרסת פרימיום לדפי עסקים עם תכונות כמו הצגת כפתור CTA בולט, תובנות על מבקרים, ואפשרות להציג פרסים והסמכות.

מגמות תוכן: וידאו ו-AI

תוכן וידאו קצר ומעורר עניין הפך לפופולרי מאוד ברשתות חברתיות. במקביל, השימוש ב-AI ליצירת תוכן מעלה שאלות על אותנטיות ואמינות.

לינקדאין מאמצת מגמות מרשתות חברתיות אחרות עם פיד וידאו בסגנון TikTok. "זה מאפשר גלילה אנכית בין סרטוני וידאו, מעודד יצירת תוכן וידאו קצר ומעניין, ומגדיל את זמן השהייה של משתמשים באפליקציה," מסביר שיינפלד.

בנוסף, לינקדאין מתכננת לסמן תוכן שנוצר על ידי AI עם סמל "CR". זהו צעד חשוב לקראת שקיפות ואמינות בפלטפורמה, שיעזור למשתמשים להבדיל בין תוכן שנוצר על ידי אדם לבין תוכן שנוצר על ידי AI.

שיפור פונקציונליות החיפוש

עם הגידול בכמות התוכן ברשתות חברתיות, היכולת למצוא מידע רלוונטי הפכה לאתגר. לינקדאין משפרת את יכולות החיפוש שלה, מאפשרת למשתמשים לסנן תוכן לפי וידאו, תמונות, מסמכים ומאמרים. זה מאפשר חיפוש ממוקד יותר של תוכן רלוונטי ומקל על משתמשים למצוא מידע ספציפי בפלטפורמה.

משחקים בשירות העולם העסקי

גיימיפיקציה, או שילוב אלמנטים של משחק בפלטפורמות שאינן משחקיות, הפכה לאסטרטגיה פופולרית להגברת מעורבות משתמשים.

לינקדאין מציגה שלושה משחקים הנגישים דרך לשונית החדשות. המטרה היא לספק הפסקות קצרות למשתמשים, להוסיף אלמנט של בידור לפלטפורמה המקצועית ולהגדיל את זמן השהייה של משתמשים באפליקציה.

לסיכום, זיו שיינפלד מדגיש: "אני חושב שכל השינויים האלה מראים שלינקדאין ממשיכה להתפתח ולהתאים את עצמה לצרכים המשתנים של משתמשים ומפרסמים. הם מתמקדים בשיפור יצירת התוכן, טרגוט קהלים ומעורבות משתמשים."

ברק פינקלשטיין מוסיף: "זה מראה שהם רוצים להיות יותר מסתם רשת חברתית מקצועית - הם רוצים להיות פלטפורמה מקיפה לנטוורקינג, שיווק ופרסום B2B."

עם כל החידושים הללו, ברור כי לינקדאין ממשיכה להוביל את הדרך בתחום הרשתות החברתיות המקצועיות, תוך התאמה מתמדת לצרכי השוק המשתנים ולטכנולוגיות החדשות. עבור מקצועני שיווק ועסקים, הבנת מגמות אלו והשימוש בכלים החדשים שלינקדאין מציעה יהיו קריטיים להצלחה בשנים הקרובות.

זיו שיינפלד הוא מנכ"ל ובעלים של משרד הפרסום Z Digital House ומומחה לשיווק ופרסום B2B.

ברק פינקלשטיין הוא מנכ"ל סוכנות קאיזין, המתמחה ביצירת מסעות לקוח אוטומטיים בלינקדאין.

האזינו לפרק המלא בפודקאסט Master Mind

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully