וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לעמותות: ה-AI מגיע לעולמות האימפקט

עודכן לאחרונה: 2.3.2023 / 10:03

לרגל יום המעשים הטובים שיחול ב-14 במרץ, חברת AI21 Labs מפרסמת קול קורא לעמותות וארגוני חברה אזרחית, ומזמינה אותם להגיש לה רעיונות לפרויקטים מבוססי שפה שהחברה תעזור לפתח, תוך שימוש בטכנולוגיות הבינה המלאכותית שלה

בריאת האדם של מיכאלאנג'לו, גרסת ה-AI.. Pexels.com
בריאת האדם של מיכאלאנג'לו, גרסת ה-AI./Pexels.com

השירות שמציעה החברה יינתן ללא עלות והוא מיועד לפרויקטים חברתיים, בדגש על השפה האנגלית. חברת AI21 Labs משנה את האופן בו בני אדם כותבים וקוראים אנגלית, באמצעות מודל שפה המבוסס על AI ג'נרטיבי שמסוגל להבין, לעבד וליצור שפה באופן טבעי. החברה מסייעת לארגונים וחברות לפתח יישומים, אפליקציות ומוצרים דיגיטליים מבוססי טקסט כגון עוזרים וירטואליים, צ'אט-בוטים, אפליקציות לניהול תוכן, תוכנות לפישוט טקסט וכתיבה יצירתית.

המיזם שיבחר ייהנה מליווי צמוד של צוות של חמישה עד שמונה מפתחים בכירים מטעם החברה, שיסייעו בהתנדבות לשלב את מודל השפה של החברה בפרויקט. תקופת הליווי תחל במרץ ותתפרס על פני חודשיים, במהלכם יתקיימו ארבעה מפגשים עם צוות המיזם.

בין סוגי הפרויקטים שצוות AI21 Labs מציע ללוות עבור העמותות והארגונים החברתיים:

  • עזרה בפיתוח Therapy Bots לארגונים המסייעים לאנשים עם הפרעה פוסט טראומטית (PTSD)
  • פיתוח מודלי תמונה לצורך ריפוי בעיסוק
  • סיוע בניסוח פניות לתורמים מחו"ל לצורך גיוס כספים
  • העצמת לומדות
  • סיוע במחקר עבור עמותות
  • ניהול מתנדבים לארגונים המפעילים מערך התנדבות
  • פיתוח תהליכי אוטומציה לארגונים עם תהליכים לוגיסטיים מורכבים

מאיפה בא הרעיון?

הרעיון לפרסום הקול הקורא נולד מיוזמה פנימית בחברה, להציע את המומחיות שלה כדי לתרום לעשייה חברתית. במקור, הרעיון היה לכנס את כלל עובדי AI21 Labs למפגש האקתון, בו יועלו רעיונות למיזמים חברתיים שניתן יהיה לייצר באמצעות טכנולוגיית הבינה המלאכותית שמפתחת החברה. בהמשך, הוחלט לשנות כיוון וללוות ארגון ללא מטרת רווח או עמותה שכבר היום מפעילים פרויקטים חברתיים, ולשדרג את הפעילות הקיימת באמצעות בינה מלאכותית.

אביטל אסרסון, ממחלקת האופרציה ב- AI21 Labs: "הבינה המלאכותית כבר מזמן אינה נחלתו הבלעדית של ההיי-טק והפכה לחלק בלתי נפרד מהיומיום של כולנו. יום המעשים הטובים הוא הזדמנות לחבר בין חוד החנית של טכנולוגיית הבינה המלאכותית הקיימת כיום בתעשייה לבין עמותות, כדי לקדם מטרות חברתיות למען הקהילה. אנו מזמינים יזמים וארגונים מכל קצוות העשייה החברתית בחברה הישראלית להציע פרויקטים מבוססי שפה ותוכן, כדי שנבחן כיצד ניתן להטמיע בהם בהצלחה את הטכנולוגיה שמפתחת החברה".


הצעות למיזמים יש להעביר לכתובת הדוא"ל avitala@ai21.com.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully