וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העסק נפגע מהמלחמה? מערך הסיוע של 'בונות אלטרנטיבה' כאן כדי לעזור

עודכן לאחרונה: 19.12.2023 / 12:08

תנועת 'בונות אלטרנטיבה' בשיתוף קבוצת 19 בשדרות יוצאת בקמפיין קידום לעסקים בבעלות נשית שנפגעו כלכלית מאז תחילת המלחמה. הפרויקט יקודם כחלק מקמפיין ShoppingIL by Google

צילומי תדמית לבעלות עסקים במסגרת מערך הסיוע.. בונות אלטרנטיבה,
צילומי תדמית לבעלות עסקים במסגרת מערך הסיוע./בונות אלטרנטיבה

לאור המצב, תנועת 'בונות אלטרנטיבה' הקימה במסגרת ShoppingIL by Google ובשיתוף קבוצת 19 בשדרות מערך סיוע כלכלי-שיווקי שמיועד לעסקים עצמאיים קטנים ובינוניים בבעלות נשית בכדי לסייע להן לצלוח את המשבר הכלכלי בעקבות המלחמה.

סוכנות הדיגיטל לינק 19, הממוקמת בשדרות, ספגה פגיעה קשה ומה-7.10 העובדות שלה פזורות בכל הארץ. למרות זאת, העובדות נחושות להמשיך לעבוד מתוך אתרי המפונים בהם הן שוהות ושוקדות יומם וליל על הקמת האתרים עבור משתתפות הפרויקט.

מערך הסיוע כולל הקמת אתרי אינטרנט, קמפיין קידום וליווי מקצועי לתקופה של שנה. מערך הסיוע ייצר לנשות העסקים נוכחות דיגיטלית במטרה להרחיב את החשיפה שלהן ולהגיע לקהלים חדשים. מערך הסיוע יעניק חשיפה לעסקים בבעלות נשית שהכנסותיהן ירדו ב-50% לפחות מאז תחילת המלחמה, ותממן את הקמת הנכסים הדיגיטליים של עסקים אלה.

כל זאת מתוך הבנה כי בהיעדר לקוחות מזדמנים מהרחוב, פתרונות דיגיטליים הם אולי האפיק היציב ביותר שיאפשר לאותן בעלות עסקים להתרחב אל מחוץ לישובים בהם הן פועלות, בתקופת המלחמה ואחריה.

אז מה יקבלו המשתתפות?

  • סוכנות הדיגיטל של קבוצת 19, שהקימה חנה רדו בשדרות ומעסיקה נשים תושבות הנגב המערבי, נבחרה על מנת לספק שירותי בניית אתרים, עיצוב לוגו וצילומי תדמית לנשות הפרויקט.
  • חברת וויקס הישראלית, שגם חברה בפורום חברות הצמיחה (Israel Growth Forum), העניקה רישיונות פרימיום ורישום דומיין לשנה בחינם, בנוסף לסדנאות מקצועיות לניהול האתרים, כדי לתת לבעליהן מיומנויות מקצועיות ועצמאות לניהול הנכסים לאחר תקופת הליווי.
  • עוד במסגרת הקמפיין, ShoppingIL by Google מעניקה חשיפה לבעלות העסקים במסגרת קמפיין עידוד צרכנות ישראלית, בנוסף לתמיכה במסגרת קהילת ShoppingIL.

כשהגברים במילואים - המשק נותר בידי הנשים

ממש כמו בימי קדם, גם היום, מרבית המגויסים למאמץ המלחמתי הם גברים. תאהבו את זה או לא, זה המצב. על כן, הפרויקט מיועד לעסקים בבעלות נשים בכל חלקי הארץ, שהנטל הכלכלי ומצב המלחמה פגע בהתנהלותם השוטפת.

כארגון ששומר על זכויות נשים, מאוד מהר הבינו בבונות אלטרנטיבה שהמשמעות הכלכלית של גיוס יותר מ-300,000 אנשי מילואים הוא אותה כמות של נשים שנותרו לשמור על העורף, על הבית, וגם על המשק. כאשר מעסיקים מוציאים לחל"ת אלפי אנשים בימים אלה - הראשונות להיפגע מכך הן הנשים שנותרו לעבוד ולהחזיק את הכלכלה.

חנה רדו, מייסדת ויו"ר קבוצת 19: "את לינק 19 הקמתי בשנת 2019 בשדרות וכבר הספקנו לעבור כמה "מבצעים" צבאיים אבל שום דבר לא הכין אותנו לזה. עובד שלנו נרצח במתקפה בבארי, עובדות איבדו את בתיהן לאחר פגיעות ישירות של טילים ואחרות חוו התקפות של מחבלים בבתיהן. לאחר שדאגנו לצרכים הבסיסיים ביותר שלהן - קורת גג, תרומות בגדים, ריהוט ומה לא - הן משוועות לעבודה שתחזיר אותן ולו במעט לשגרת חיים נורמליים ותייצר עבורן גם יציבות כלכלית. אני מקווה שנוכל לסייע באמצעות הפרויקט והשותפות למאות נשות עסקים ברחבי הארץ".

לדברי מורן זר קצנשטיין, מייסדת בונות אלטרנטיבה: "בחודשיים האחרונים מאות אלפי גברים גויסו לחזית, ובערך אותו מספר של נשים נותרו לשאת בנטל החזקת העורף. בשל המצב, שהביא גם לביטול מסגרות חינוכיות רבות לילדים קטנים, רבות מהן נאלצות להפחית את הפעילות העסקית שלהן או להפחית שעות עבודה - פגיעה ישירה בפרודוקטיביות של העסק ובהכנסות. מטרת המיזם היא לסייע לאותן נשים להחזיק את הראש מעל המים ע"י תמיכה וסיוע בקידום עסקים עצמאיים, ובבניית אתרים וקידום לעסקים שאין להם אתר. אנחנו נהיה כאן עבורן היום - וגם ביום שאחרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully