וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 טכנולוגיות ישראליות שמנהלי איקומרס חייבים לאמץ עוד השנה

נטלי טנא

עודכן לאחרונה: 23.8.2023 / 12:03

בעוד שתחום האיקומרס ממשיך להתפתח והביקושים עולים, שלל פתרונות טכנולוגיים כחול לבן מספקים לאתרי מסחר אלקטרוני שפע של הזדמנויות להתייעל ולשפר את המדדים. אז מהם האתגרים העיקריים כיום ואילו פתרונות קיימים בשוק הישראלי? יצאנו לבדוק

מומחה עולמי לאיקומרס חושף, כך תמנעו דליפות משתמשים ותוסיפו עוד כמה אפסים לרווחים מהחנות האינטרנטית שלכם./צילום: איתי טלרמן

בעידן שאחרי הקורונה, שמתאפיין מצד אחד בחוסר ודאות כלכלית ומאידך במעבר נרחב לקניות אונליין, יותר ויותר אתרי מסחר מקוון מאמצים פתרונות טכנולוגיים חדשניים, במטרה לצמוח מהר יותר ולשמור על רווחיות.

לשמחתנו, פתרונות מסוג זה קיימים בשפע בסטארטאפ ניישן, שאחראית לשמות גדולים כמו סיילספורס, צ'קפוינט, מאנדיי ועוד רבות וטובות. היתרון בלעבוד עם טכנולוגיות שפותחו בארץ הוא הדדי: חברות הטכנולוגיה המקומיות מרוויחות לקוחות ישראלים (הידועים בנטייתם לתת פידבק כנה והצעות לשיפור), ובעלי האתרים שתומכים בתעשייה המקומית נהנים מתמיכה ושירותים בעברית.

מבין המגוון העשיר והגדול של כלים חדשניים שפותחו בארץ במטרה למקסם את ההכנסות של אתרי מסחר מקוון, יש 7 טכנולוגיות בולטות "made in Israel" שכל מי שמנהל/ת אתר או חנות למסחר מקוון חייב/ת להכיר ולאמץ.

שמרו על הלקוחות שלכם, הגדילו מעורבות והחזירו אותם לקנות שוב ושוב

כדי למקסם את ההכנסות מלקוחות קיימים הפלטפורמה של Yotpo היא הפתרון המקיף והאפקטיבי ביותר למיקסום הפעילות העסקית באיקומרס והגדלת ההכנסות מלקוחות קיימים. חברת Yotpo פיתחה פלטפורמה מובילה לשימור לקוחות, שעוזרת לעסקי איקומרס להגדיל את מעורבות הלקוחות ולהניע אותם לרכישות חוזרות באמצעות פתרונות מתקדמים ומוכחים, כגון חוות דעת על המוצרים הנמכרים באתר, מועדוני לקוחות ותוכניות נאמנות המאפשרים למותגים לחזק את הנאמנות של הלקוח אליהם ולהגדיל ריווחיות.

בדקו מה מדבר ללקוחות שלכם

כדי להגדיל מכירות באמצעות שיפור חווית המשתמש באתרי איקומרס, Visually.io פיתחה פלטפורמה לניהול החוויה באתר עצמו ללא צורך בפיתוח קוד ובמתכנתים. Visually.io מציעה כלים המאפשרים לשנות ולשדרג את האתר, לבדוק את אותם שיפורים באמצעות ניסוי (A/B testing), לייצר חוויות מותאמות לקהלים שונים ובכך להגדיל את אחוז הגולשים באתר שמבצעים רכישה ואת שווי הסל הממוצע.

הנה דוגמא לסרטון שממחיש איך אפשר לשנות בקלות את חוויית הניווט באתר באמצעות Visually ולבדוק איזו מהאפשרויות גרמה לגולשים ללחוץ ולהמשיך לגלוש באתר.

ממשק משתמש מבוסס AI מאפשר לעצב חוויות לקוח מותאמות אישית./SKIMS

אל תתנו לתוקפים להרוס את כל מה שבניתם

ניהול תחום הונאות אשראי באתרי מסחר הוא קריטי. חנויות מקוונות חייבות להגן על העסק שלהן מפני הונאות אשראי ולצמצם נטישה של עסקאות בשלב התשלום. FORTER פיתחה פתרון מבוסס בינה מלאכותית המזהה ומונע הונאה בכרטיסי אשראי בזמן אמת. בנוסף, הוא מסייע לצמצם אובדן הכנסות מעסקאות שנדחות בשלב מוקדם בגלל שסומנו כעסקאות מסוכנות, ועסקאות שננטשות בשלב התשלום מסיבות טכניות.

חיפוש חכם באתרים זה MUST!

כדי לעזור לגולשים למצוא את מה שהם מחפשים בקלות ולהציג להם את המוצרים בסדר נכון שממקסם את הרווחיות, מומלץ להטמיע את הפתרון של Fast Simon, המאפשר להציג לכל לקוח את המוצרים הרלוונטיים לו ביותר על בסיס ההתנהגות שלו. אופטימיזציה זו מאפשרת לשפר את חוויית המשתמש ולהגדיל את הריווחיות. 

אל תתפשרו על איכות התמונות שלכם

כדי לספק חוויית גלישה מהירה מהנייד מנהלי אתרי האיקומרס חייבים להכיר את Speedsize. כשהאתר נטען לאט בנייד - הגולשים נוטשים! מאחר שתמונות וסרטונים באיכות גבוהה שוקלים הרבה ופוגעים במהירות טעינת העמוד בעת הגלישה באתר, מומלץ להשתמש בטכנולוגיה של Speedsize, שמורידה דרסטית את המשקל של סרטונים ותמונות מבלי להתפשר על איכות המדיה.

Speedsize היא אלטרנטיבה מתקדמת לשיטות של דחיסת תמונות שהיו פופולריות מאוד עד כה אבל פגעו באיכות המדיה. סרטונים ותמונות באיכות גבוהה משפרים משמעותית את הסיכוי לרכוש את המוצר אבל חשוב לא רק להשקיע בימי צילום אלא גם בטכנולוגיה שתאפשר להשתמש באיכות המקורית מבלי להאט את האתר.

שיפור רווחיות וניהול הוצאות

BeProfit פיתחה פתרון שמסייע למנהלי/ות אתרי מסחר מקוון לקבל תצוגה ברורה ומיידית של כל ההוצאות, ההכנסות והרווחים בזמן אמת, כך שהם יכולים להבין כיצד גורמים שונים משפיעים על השורה התחתונה שלהם, לגלות מה פוגע ברווחיות ומה תורם להגדלתה, זאת במטרה לשמור על העסק הפועל בתחום האיקומרס רווחי ובריא.

דשבורד שמראה בדיוק כמה כסף נכנס ויוצא מהארגון בכל רגע נתון.. BeProfit, צילום מסך
דשבורד שמראה בדיוק כמה כסף נכנס ויוצא מהארגון בכל רגע נתון./צילום מסך, BeProfit

והמלצה אחרונה ורותחת - עוזרת שיווק וירטואלית!

אחרי שתכירו את הפתרון של MyElla החיים שלכם כמנהלי/ות אתרי מסחר מקוון הולכים להשתנות לטובה. Ella היא כמעט כמו עוד אשת צוות בחברה שלכם. היא מטפלת בכל תחום השיווק של העסק, החל ממחקרי שוק, זיהוי מגמות וניתוח תחרותי, תכנון מדיה וניהול שיווק יומיומי. אבל זה לא הכל, על סמך כל הנתונים ש-Ella אוספת, היא מייצרת תוכנית גאנט חודשית של פעילות השיווק, תובנות שיווק בזמן אמת, ומייצרת את כל התוכן באופן פרו-אקטיבי עם המומחיות הנדרשת לכל ערוצי השיווק (גוגל, פייסבוק' אינסטגרם ועוד), כך שמנהל/ת האתר לא צריך לשאול, לבקש, לתכנן או ליזום דבר.

לסיכום

בתקופה של חוסר ודאות כלכלית, מנהלי אתרי איקומרס וחנויות מקוונות שרוצים להגדיל את הנוכחות והחשיפה שלהם, למשוך ולשמר עוד ועוד לקוחות ולתת להם חוויה קניה טובה, להגדיל את הפעילות העסקית שלהם ולהרוויח יותר, חייבים להכיר ולאמץ את הטכנולוגיות המובילות בתחום האיקומרס, שרבות מהן פותחו על ידי חברות ישראליות, ומסייעות למנהלי האיקומרס להתמודד עם האתגרים הכרוכים בהקמת מותגי אונליין בריאים וצומחים.

את מהלכי השדרוג הטכנולוגי מומלץ לעשות עוד השנה, לפני עונת הסיילים הקרובה, שבארץ מגיעה לשיאה באירוע ShoppingIL של Google ישראל. אין ספק שזה ישתלם להם בענק.


נטלי טנא היא מומחית לחדשנות בתחום האיקומרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully