וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן סוכמן, מנכ"ל דפוס בארי, נבחר לאיש השיווק של דצמבר 2023

עודכן לאחרונה: 1.1.2024 / 11:56

שבוע בלבד לאחר ה-7 באוקטובר, דפוס בארי כבר חזר לפעילות מלאה והצליח לעמוד בכל התחייבויותיו העסקיות. באיגוד השיווק הישראלי לא נותרו אדישים

בן סוכמן.. דפוס בארי,
בן סוכמן./דפוס בארי

בעוד שעולם השיווק בישראל מתמקד בפעולות של אחריות תאגידית וקמפייני הסברה, איגוד השיווק הישראלי ממשיך במסורת החודשית ומעניק את אות הכבוד של חודש דצמבר לבן סוכמן, מנכ"ל דפוס בארי, שגם לאחר האסון הנורא שפקד אותו במגרש הביתי, הפגין מנהיגות יוצאת דופן והמשיך בעשייה למען עובדי בית הדפוס ולקוחותיו.

דפוס בארי, של קיבוץ בארי שבעוטף עזה, נפגע קשות באירועי ה-7 באוקטובר. 93 חברי קיבוץ נרצחו ו-30 נוספים נחטפו, בהם עובדים בכירים בבית הדפוס. למרות האסון, הצליח בן סוכמן, מנכ"ל בית הדפוס, להוביל את המאמץ לפתיחה מחודשת של העסק כבר שבוע לאחר האירועים.

סוכמן גייס מחדש את עובדי בית הדפוס, חברי הקיבוץ ועובדים שכירים, לעבודה במשמרות, ותוך שבוע הצליח להחזיר את הדפוס לתפוקה מלאה ולעמוד בהתחייבויותיו ללקוחותיו הרבים.

בווידאו: חברי קיבוץ בארי מגיבים בהתרגשות להגעת החטופים למעבר רפיח/צילום: ינון שלום-יתח

דפוס בארי הוא אחד משלושת בתי הדפוס הגדולים בישראל ומספק שירותי דפוס חיוניים ללקוחות רבים. יכולתו של בן להחזיר את הדפוס לפעילות מלאה בזמן כה קצר לאחר האסון, תוך שמירה על מקומות העבודה של מאות עובדים, מהווה דוגמא ומופת של מנהיגות ומקצוענות. הדבר מבוסס על בניית מותג מצליח במשך שנים.

ההחלטה האמיצה להמשיך להפעיל את בית הדפוס חרף הפגיעות הרבות שספג ומצב המלחמה המתמשך גרמה לתמיכה ציבורית בבית הדפוס ולהתחזקותו בלקוחות חדשים, שתמכו בפעילותו, שהצליחה בזכות זאת להרחיב את פעילותו להיקפים גבוהים ביחס למצב. בית הדפוס גם היה שותף לפעולות הסברתיות למען העוטף.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

לדברי בן סוכמן: "לאחר ההלם הראשוני והעצב העמוק על מה שקרה ליישובי העוטף ובפרט לקבוץ בארי, לא היה לנו צל של ספק שחייבים לחזור לפעילות מלאה ואף להרחיבה. כמקום עבודה שמזוהה עם הקיבוץ חשוב היה לנו לתת בטחון לעובדים מבית ומבחוץ. אני מקווה שהקיבוץ יזכה לשיקום מלא ויחזור להיות הקיבוץ שהיה קודם המלחמה ואף יותר. אני מודה לוועדת השיווק על הבחירה".

מנימוקי ועדת השיווק

"בן הוביל מהלך מנהיגותי יצירתי ונמרץ, בתקופת משבר קשה שנוצר עם פרוץ המלחמה בעוטף עזה, ושאיים על המשך קיומו של בית הדפוס. העבודה השיווקית שנעשתה לאורך שנים איפשרה לבן לשמר את אמון הלקוחות ולהבטיח המשך פעילותו העסקית. הדבר אפשר לבית הדפוס לחזור במהירות לפעילות מלאה, להשיב עובדים רבים למקומות העבודה, ולעמוד בהתחייבויות כלפי לקוחות וספקים. זוהי דוגמה ליכולת שיווקית וניהולית מרשימה ביותר. בן ראוי לבחירתו כאיש השיווק של החודש, על הצלחתו להוביל את בית הדפוס במשבר שלא ידענו כמותו ולהבטיח את המשך פעילותו והצלחתו העסקית."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully