וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנדים בשיווק נדל"ן: כששליש מרוכשי הדירות הם צעירים, מה הפלא שהמשווקים עוברים לטיקטוק?

עודכן לאחרונה: 11.4.2024 / 15:58

כולנו מבינים שטיקטוק הוא המקום לשווק לצעירים, אבל איך מפרסמים מוצרים מורכבים כמו דירה, רכב, או ביטוחים בפלטפורמה שמקדשת את המהירות והתקתקנות? הפאוור קאפל שעשה זאת משתף תובנות מהדרך שעבר

אמרו עליהם שהם שטחיים, לא חושבים על העתיד ומרוכזים רק בכאן ועכשיו. דווקא בגלל זה, אולי תופתעו לגלות שצעירים בגילאי 18-34 מהווים היום כשליש מרוכשי הדירות בישראל, על פי נתונים שהתפרסמו לאחרונה על ידי חברת הנדל"ן במבי. אז איך פונים אליהם ומשכנעים אותם לקנות דווקא מכם?

מיק קדוש (28), מנכ"לית חברת פאוור קאפל להשקעות בנדל"ן אומרת שכדי להגיע לקהל צעיר צריך ממש לדבר בשפתו. זה אמנם נשמע הגיוני אבל כשחברות רבות מנסות להיות צעירות ומגניבות ואז מפרסמות ברדיו, בתחנות שבהן אותו קהל יעד לא נמצא, הן מפספסות את המטרה.

אבל הכל כל כך מהיר בטיקטוק. איך אפשר לעניין את הקהל ולא לשעמם אותו כשיש כל כך הרבה פרטים טכניים מעייפים?

ראשית, תנשמו. לא הכל צריך לעבור במסר בודד. לאנשי פרסום יש חרדה שאם לא נספיק להכניס את כל המסרים - לא נגיע לרכישה המיוחלת. אז ברוכים הבאים לשיווק בעולם החדש. המשפך השיווקי החדש הוא די פשוט ומורכב מהשלבים הבאים:

  • סרטון קליל של עד דקה
  • דף נחיתה להשארת פרטים בתמורה לחוברת צבעונית וקלילה שתישלח לוואסטאפ
  • תיאום פגישה עם הלקוח הפוטנציאלי במשרדי החברה

היעזרו ביוצרי תוכן שמכירים טוב מאוד את הקהל הצעיר וידעו להעביר את המסרים שלכם בצורה טובה. זה ממש בסדר גמור לעבור לסרטונים קצרים בטיקטוק ובוואסטאפ כדי לעשות שיווק בגובה העיניים.

עזבו אתכם מפרזנטורים, שלטי חוצות ופרסומות מצועצעות. הראו את הפנים שלכם, המייסדים, הבעלים והעובדים; תנו לצופים לראות את את כל הצדדים שלכם; מי האדם שמאחורי החברה? מה הטעויות שיש בתחום או שאנחנו כלקוחות עלולים לעשות? מה אתם יודעים שאנחנו לא?

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

את מתארת שיטה די סיזיפית, הרי לא לכל אחד יש קהל עוקבים ורובנו צריכים להתחיל מאפס.

נכון. כשיצאנו לדרך, העברת המסרים שלנו היתה בעיקר דרך מיילים לרשימת התפוצה שלנו, שהכילו בסה"כ תמונה ומלל. בהמשך, התחלנו להעלות סרטונים חובבניים בצילום ביתי עם תיעוד של שיפוצים שעשינו לדירות שלנו לפני ואחרי.

בשלב מסויים הסרטונים שלנו התחילו לעשות הרבה מאוד רעש, אבל הם היו סרטונים של אמירות מעוררות מחלוקות ללא הסבר מעמיק, שגם גררו הרבה תגובות רעות. אנחנו חושבים שגם סרטונים כאלה נחוצים כי הם עוזרים להגיע לקהל יעד גדול יותר ובשיווק, אנחנו מאמינים בחוק המספרים הגדולים. למה? כי מספיק ש- 1% מהקהל כן יתחבר לרעיון, והגענו לקהל מספיק גדול. בהמשך השתדרגנו והתחלנו לשלב סרטונים אותנטיים מאוד שהעבירו את ההיגיון החשיבה והפעולות מאחורי המסרים שלנו. לבסוף, הפסקנו להשתמש בתסריטים וטקסטים כתובים.

@powercouple.blog נכון, נשמע מפחיד. אבל אלה צעדים שחייבים לעשות בשביל להתקדם ולעלות על מפת הנדלן #דיןומיק #פאוורקאפל #נדלן ♬ צליל מקורי - דין ומיק PowerCouple

זה מאוד שונה ממה שנעשה עד היום בשוק הנדל"ן. מאיפה האומץ?

אנחנו פשוט מדברים כמו שאנחנו מדברים לחברים, וככה אנחנו חושבים שהכי נכון לעשות היום סרטונים. שמנו לב שהקהל מעריך את זה. למעשה, "חוסר השלמות" תופס מאד את הקהל ואפילו הפיספוסים. לכן, תראו בסרטונים גם את הפיספוסים ואת חוסר השלמות שלכם. זה מוסיף לאמינות שלכם ומשדר שאתם לא לוקחים את עצמכם יותר מדי ברצינות.

זו הסיבה שאנחנו כבר לא עובדים עם טקסטים מוכנים מראש. בעל העסק הוא לא שחקן והוא צריך להתמקד במה שהוא הכי טוב בו, כלומר לדבר על הנושא שהוא מומחה בו. ברגע שיש טקסט, פתאום הוא צריך להיות שחקן ואז כל האותנטיות הולכת לפח.

ובכל זאת, יש משהו שהייתם עושים אחרת בהסתכלות לאחור?

בטח, יש כמה טעויות שחשוב להימנע מהן. אחת מהן היא ליצור הרבה מדי סרטוני "רעש", כלומר, סרטונים שמראים כל מיני טיזרים ואומרים דברים קיצוניים אך מנגד לא משלבים לצידם סרטונים שנותנים לקהל ערך אמיתי.

אם החלטתם להגיד דברים קיצוניים, לכו על זה. ניסיון להיות עדין מדי ולנסות להלך בין הטיפות תהיה טעות, כי הקהל מזהה את חוסר האותנטיות הזה ולכן, מה שנכון לעשות הוא להעביר באופן חד משמעי ובלי סייגים מה הגישה שלכם בתחום.

אז מה צריך כדי להצליח בטיקטוק ואיך זה שונה מאינסטגרם?

בטיקטוק, בניגוד לאינסטגרם, 3 השניות הראשונות הן החשובות ביותר, ולכן ההוק הראשוני בתחילת הסרטון צריך להיות מאוד מיוחד ולהשאיר את הצופה בסרטון. ככל שיותר אנשים ימשיכו לצפות לאחר ההוק, כך האלגוריתם של טיקטוק יגביר את החשיפה לאותו הסרטון.

אבל אל תסתפקו רק בטיקטוק, חזקו את עצמכם גם באינסטגרם. בטיקטוק כדאי לעשות סרטונים יותר קלילים עם הוק כמה שיותר "מוזר" והמטרה בסרטונים תהיה להגיע לחשיפה ומודעות למותג. הרעיון הוא ליצור הנעה מהטיקטוק לאינסטגרם דרך קישור בעמוד הטיקטוק.

לעומת זאת, באינסטגרם המטרה תהיה להציג סרטונים עם תוכן מלמד, רציני ומעמיק יותר. באינסטגרם המטרה שלנו תהיה לחזק את האמון במותג ולהניע לפעולה של פנייה בהודעה פרטית או השארת פרטים בדף נחיתה.

לסיכום, הקהל בטיקטוק עובר אבולוציה ומשתנה כל הזמן. הוא נחשף לסרטונים רבים מהארץ ומהעולם, רואה ומתעדכן בטרנדים מדי יום ויודע לבקר היטב את התוכן שהוא רואה. לכן, לשווק לו מוצר קצת יותר מורכב מהרגיל, אנחנו חייבים להבין את הלך הרוח שלו, להכיר אותו אך מנגד להבין גם את הפלטפורמה שבה אנחנו פועלים. כדי להצליח בזה מוטלת עלינו האחריות להתאים את המסרים למה שהקהל מצפה ורוצה לראות. קורה שלא מצליחים בכל סרטון וזה בסדר. החוכמה היא ללמוד מכל נסיון וללטש את הסגנון שלנו בהתאם למה שעובד לנו מול הקהל ולמה שהוא מצפה מאיתנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully