וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקנבה ועד וואצאפ: 5 כלי AI חדשים שעושים ליוצרי תוכן ואנשי שיווק חיים קלים

עמי אשר

עודכן לאחרונה: 5.6.2024 / 12:21

טיקטוק משיקה כלי פרסום ליוצרים, בקנבה מאפשרים לשלוט במצגות מכל מקום ובגוגל השיקו AI שמשפר את התמונות שלכם. חודש מאי היה עמוס בפיתוחי AI חדשים בתחום השיווק - הנה כמה מהבולטים שבהם

ענקיות הטק מאמצות את ה-AI ואנשי השיווק מרוויחים.. Unsplash
ענקיות הטק מאמצות את ה-AI ואנשי השיווק מרוויחים./Unsplash

1. Canva - עיצובים בכל הגדלים ושלט רחוק וירטואלי

בחודש האחרון, Canva השיקה סדרה של כלי AI שמביאים את חוויית השימוש לשיאים חדשים ומאפשרים לכם לעבוד בצורה יעילה וחכמה יותר.

בין הפיצ'רים החדשים, Magic Resize ו-Magic Switch, שמאפשרים ליוצרים לבחור את גודל העיצוב ולהתאים אותו בלחיצת כפתור לפורמטים שונים כמו פוסטים לרשתות חברתית ספציפיות, מצגות, או חומרים שיווקיים אחרים. אם עד היום נאלצנו לקחת כל עיצוב חדש ולהתאים אותו ידנית לדרישות של כל אחת מהפלטפורמות, הפיצ'ר החדש הזה יאפשר לנו לקבל את אותו העיצוב בגדלים ופורמטים שונים - תוך שניות ספורות.

פיצ'ר נוסף מאפשר ליוצרים לשלוט על המצגת שלהם מכל מקום בעזרת שלט רחוק וירטואלי. ניתן לערוך את ההערות בזמן אמת במהלך המצגת, מה שהופך את ההכנה וההצגה לקלילה וזורמת יותר.

חידוש נוסף ש- Canva השיקה היא תצוגה משופרת המאפשרת לערוך הערות בזמן אמת. זה שימושי במיוחד אם אתם מתכוננים לפרזנטציה חשובה ורוצים לוודא שכל הפרטים מסודרים ומוכנים מראש, או שיש לכם כמה אנשי צוות שעובדים עליה במקביל. אתם יכולים להתאים את גודל הפונט, לערוך את ההערות בזמן חזרה או אפילו במהלך הפרזנטציה עצמה.

2. Google - פרופיל חזותי חדש למותגי איקומרס

לפני כשבוע, באירוע Google Marketing Live, הציגה גוגל כלים חדשים שמיועדים לסייע לסוחרים בשיווק מותגים ומוצרים. הכלים החדשים כוללים פרופיל חזותי חדש למותגים באיקומרס, פיצ'רים של AI לשיפור תצלומי מוצרים, ופורמטים פרסומיים חדשים. הפרופיל החזותי החדש מציג מידע מפורט על המותגים, כולל תמונות, סרטונים וחוות דעת לקוחות.

בנוסף הוצג Product Studio, כלי AI המאפשר יצירת תכנים מותאמים אישית כמו תמונות וסרטונים בהתאם לסגנון המותג. יתרה מכך, הוצגו גם שלושה פורמטים פרסומיים חדשים המופעלים על ידי AI, כולל סרטוני מוצר קצרים וניסויי מציאות מדומה לרכישת בגדים והנעלה. מטרת הכלים היא להעמיק את הקשר בין קונים למותגים באמצעות תוכן מותאם אישית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

3. Meta - מחולל פוסטים בילט-אין

גם Meta השיקה כלי AI חדש ליצירת חומרי שיווק באמצעות בינה מלאכותית גנרטיבית (Gen AI). הכלים החדשים מאפשרים ליצור טקסט ותמונות לפרסומים באמצעות פרומפטים ישירות בממשק Ads Manager. אנשי השיווק יכולים ליצור טקסטים מותאמים אישית על פי שפת המותג וקמפיינים קודמים שהושקו, וכן ליצור תמונות בהתאמה באמצעות פרומפטים. בנוסף, כלי הרחבת תמונה יאפשר לשנות את פרופורציות התמונות כך שיתאימו לפלטפורמות שונות. הכלים יושקו בהדרגה עד סוף השנה.

4. TikTok - חיזוק הקשר בין מותגים ליוצרי תוכן

בכנס TikTok World הרביעי שנערך בשבוע שעבר, הציגה טיקטוק כלים פרסומיים וכלי יצירת תוכן חדשים שמטרתם לשפר את ביצועי הפרסומות בטיקטוק. הכלים כוללים את TikTok One, פלטפורמה מרכזית המאפשרת למותגים לגשת ליוצרים ושותפי הפקה וכן לקבל תובנות שוק. פיצ'ר נוסף הוא Branded Mission, המאפשר למותגים ליצור תוכן אותנטי בעזרת יוצרי טיקטוק.

כמו כן הושק גם כלי בשם Symphony המשלב בין יצירתיות אנושית ליעילות האופיינית של ה- AI, ומציע כלים לכתיבת תסריטים, הפקת וידאו ואופטימיזציה של נכסים דיגיטליים.

סרטון מותג של טיקטוק העולמית./TikTok

5. הפיתוח הישראלי שמאפשר שופינג דרך ה-Whatsapp

ענקיות הטכנולוגיה אמנם מובילות במירוץ לבינה המלאכותית, אבל הן ממש לא היחידות וגם אצלנו בארץ יש כמה חלוצות ששווה להכיר. אחת מהן היא חברת CONNECTOP הישראלית, שפיתחה מערכת מתקדמת לביצוע מכירות בוואצאפ. המוצר כולל צ'אט-בוטים חכמים שמסייעים לעסקים לאסוף לידים, להעניק שירות ללקוחות, להחתים חוזים, לזמן תורים, לתאם פגישות ולבצע מכירות באמצעות נציג מכירות חכם מבוסס בינה מלאכותית, שיודע להמליץ על מוצרים ולספק שירות בכל נושא. יועץ ה- AI מותאם אישית לסוג העסק ויכול להיות מוטמע בכל אתר מכירות וכן בפלטפורמות כמו וואטסאפ, אינסטגרם, מסנג'ר וטלגרם, כדי לאפשר מענה מהיר ומדויק לכל שאלה - בכל נקודות המפגש עם הלקוח.

הדגמת היכולות של מערכת Connectop למכירות בוואצאפ./Connectop

לסיכום

הבינה המלאכותית ממשיכה להתפתח ולהציע עוד ועוד יכולות שהופכות את עבודתם של אנשי שיווק ותוכן ליעילה, נגישה ומהירה הרבה יותר. אך למרות ההתקדמות המדהימה, חשוב לזכור שהמוח האנושי הוא זה שמוביל ומכוון את השימוש בכלים אלו ושהבינה המלאכותית אינה מחליפה כישרון, יצירתיות וחשיבה ביקורתית. אינטגרציה נכונה בין הכלים הטכנולוגיים לחשיבה אנושית היא המפתח להצלחה בעולם השיווק והתוכן.


הכותב הוא עמי אשר, סמנכ"ל מקסימדיה מערכות שיווק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully